Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kupiłem kolejną hondę padło na UFO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kupiłem kolejną hondę padło na UFO

    Cześc mam nadzieje że napisałem w tym dziale przesiadłem się z VII na UFo 1.8 typ s przebieg około 200tyś mam kilka pytań
    A wiec tak przeczyściłem przepływke
    caly dolot ( stozek moim zdankem za maly wielkosci piwa 0,5l)filtry oleje swjece itd silnik ma małe drgawki w okolicach 1800- 2400 Obrotów takie lekkie szarpanie jak przy klimie niestety caly spód osłonjony ciezko zobaczgć poduchy
    kompresja
    1.15.5bar
    2.15.1bar
    3.15.5bar
    4.15.2bar
    ..Drugie pytanie czy swieci się wam ale bardzo lekko przycisk odpalania samochodu przy zamknietym aucie z pilota widać to w ciemnym garazu?
    ..Trzecie pytanie czy pękają póosie bo przy tlumiku drgań skrętnych jest lekka korozja i wyglada jak leki spaw migomatem mlże to przyczyna drgań ale wątpię ciezko ocenić wszystko z góry
    ...Czwarte mam xenony z jednej strony spryskiwacz wyciaga się recznie ręką z drugiej jakiś patent ala zaslepka i wycieka plyn od spryskiwaczy jaki bezpiecznik jest za to odpowiedzialny poprostu mysle ze wlasciciel wyją bezpiecznik i zakleił nie działający spryskiwacz
    ..Piate czy na panelu przy drzwiach wszystko powinno być ppdświetlane tam gdzie się lewą rekę kładzie na drzwiach?
    Vin SHHFN13607U007543
    Załączone pliki

  • #2
    Zapomniałem dodać poprzedni wlasciciel wymieniał sprzegło teraz bierze przy podłodze

    Comment


    • #3
      Moja stara Vii
      Załączone pliki

      Comment


      • #4
        W iej jest 2x pojemniejszy srozek

        Comment


        • #5
          Pytania do byłego właściciela.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez nol152 Zobacz posta
            stozek moim zdankem za maly wielkosci piwa 0,5l)filtry oleje swjece itd silnik ma małe drgawki
            ani 0,5KM nie przybędzie jak dasz większy stożek. "Drgawki" nie muszą być powodem filtra, jest sporo innych obszarów generujących podobną pracę silnika. Jest 200tys km, to pytanie o serwisy: np świece kiedy wymieniane i na jakie? Drgawki przy obrotach które podałeś to oczywiście podczas jazdy, czyli szarpie? masz wiedzę czy przepustnica była czyszczona i dokonano adaptacji obrotów?
            Zamieszczone przez nol152 Zobacz posta
            czy pękają póosie bo przy tlumiku drgań skrętnych jest lekka korozja
            przy tłumikach zawsze jest korozja, jak tylko nalot to oczyść i zabezpiecz. Półosie w tych modelach nie pękają, pękają wtedy gdy ta korozja zje 1/2 metalu i osłabi profil osi.
            Spryskiwacze to mają ten problem że wpada brud i piasek do sztycy która się wysuwa i mechanizm nie ma siły jej wypchnąć do góry dla spryskania ale pryska więc się tam wokoło moczy. One mogą działać, tzn chcą działać jest prąd, woda leci ale one są zapieczone piachem.
            W panelu sterowania szybami lusterkami drzwi kierowcy nie wszystko jest podświetlone, na pewno nie świeci się wszystko w ikonkach tego panelu.
            Przebieg swoje robi, to jest czasz ... czas jazdy na światłach wszytko w kabinie co jest podświetlone jest zaświecone .. więc z czasem słabnie i się żaróweczki wypalają i świecą słabo albo w ogóle.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Świece orginalne teraz wymieniałem NGK izfr6k-11s 5266 irydowe takie jakie zaleca producent przepustnice czysciłem, cały dolot itd adaptacja u mnie przebiegła tak nagrzałem silnik aż sie wiatrak włączy i wszystkie odbiorniki prądu wyłączone i to tyle tak robiłem w civic VII na dniach wyreguluje zaworki ale silnik ładnie pracuje poprostu skontroluję najchętniej wrócił bym do seryjnego filtra i wkładki K&N była, znaczna różnica w ciepłe dni na tym stożku tak jak teraz 26stopni z klimą strasznie osłab za duzo ciągnie spod maski ciepła , niestety od poprzedniego właściciela nic się nie dowiedziałem i niestety nie mam orginalnej puszki i całego dolotu, olej w skrzyni wymieniony na orginalny z aso profilaktycznie ale ze skrzyni wyleciała kawa
              Last edited by nol152; 12-05-2021, 08:40.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez nol152 Zobacz posta
                przepustnice czysciłem, cały dolot itd adaptacja u mnie przebiegła tak nagrzałem silnik aż sie wiatrak włączy
                w 8 gen tak się nie robi. Adaptacja powinna być za pomocą urządzenia HDS.
                Osobiście bym też zmienił na układ fabryczny ten dolot, poszukaj na allegro użwyki.
                W takie upały jak teraz +29stC ten dolot stożkowy nie pomaga, a do tego sprężarka dodatkowo obciąża układ, co jest normalne.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Ogólnie wracałem wieczorem zresetowałem kompa w aplikacji torque jest chłodniej około 17stopni silnik dostaje mniej zadyszki obstawiam że jest za mało pojemny stożek nawet czuć jakby był opozniony zapłon na tyych mni3jszych obrotach z chcecia wrozil bym do seryjnego dolotu ale wiadomo kasa kasa mysle że kupie pojemniejszy stożek a puszki poszukam, a to ciekawe podobnie mniałem w civic Vii tez dostawał lekkiej zadyszki ale na seryjnym dolocie na stozku tez co sie okazało komputer nie wywalal błędów wszystko wymienione swiece, przepustnica wyczyszczona i zrobiłem ostatni manewr wymieniłem cewki orginalne używki jak ręką odją nie wiem czy to nie cewki a jest u mnie dawca 30zł za sztuke i tak sie zastanawiam czy nie kupić w najbliższym czasie
                  Last edited by nol152; 12-05-2021, 20:15.

                  Comment


                  • #10
                    20210514_205605.jpg20210514_205605.jpg20210514_223105.jpg20210515_004744.jpg

                    Zaworki wyregulowane najwiekszy luz był na 3 cylindrze tak wiec dobrze że zajrzałem, silnik zalałem plukanka i zlałem stary olej i zalałem jakims olejem 5w30 na wyplukanie silnika po poprzednim wlascicielu przejadę z 500km zlewam i zalewam docelowy silnik miał lekkie nagary, łańcuch w zasadzie nie miał luzu na kołach zebatych ciężko go było ruszać może z 1mm no i stożek zamontowany jaki powinien być tak więc po stronie silnika ok poduchy całe też, teraz mi się przypomniało podejrzewam że to tarcze hamulcowe są zwichrowane z przodu trzesie przy chamowaniu a tylnie mają rant i nowe klocki opony też 10lat tak więc heble juz do mnie idą opony nowe bede miał za około miesiąc i zdam relacje czy pomogło

                    Comment


                    • #11
                      nie dubluj fotek bo to obciąża nam serwer, lepiej mniej ale dobrej jakości.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Zmiana hebli pomogła trzymal tylni zacisk 4 tarcze szrot, powichrowane, poszedl zwykły zestaw TRW miały iść tarcze nawiercane nacinane Mikoda i klocki galfer sport taki zestaw fajnie działa i mało pylą , auto ożyło jest żwawsze i skończyły się drgania i szarpania, szkoda że poprzedni mechanik nie zajrzał do prowadnic i założył nowe klocki na ciężko pracujące zaciski ,bo w ostatniej chwili je odratowałem

                        Comment

                        Working...
                        X