Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kickdown manual Type S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kickdown manual Type S

    Honda Civic Type S
    2.2 diesel 140km, moc podniesiona do 165km
    Manualna skrzynia
    Pytanko. Podczas dodawania gazu natychmiastowo i do samego końca autko pomiędzy 2000 - 3000 obrotow tak dziwnie się zachowuje, rosną szybciutko obroty od 2k do 3k ale autko nie przyspieszania, tak jakby w automacie dodać gwałtownie gaz, trwa to przysłowiową sekundę i po tym idzie jak rakieta. Gdy dosyć gwałtownie dociskam pedał gazu ale nie do końca to czegoś takiego nie ma. Poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło i podniósł moc. Czy to ma jakiś związek? Wyczytałem że w manualach tez zdarzal sie kickdown Skoda, Hyundai. Ktoś może ma jakieś doświadczenia.

  • #2
    Zamieszczone przez civic2007 Zobacz posta
    ... pomiędzy 2000 - 3000 obrotow tak dziwnie się zachowuje, rosną szybciutko obroty od 2k do 3k ale autko nie przyspieszania ...
    A sprzęgło przypadkiem jednak się nie ślizga? W tym zakresie obrotów w efekcie tuningu turbodiesla najbardziej rośnie moment obrotowy. Tu jest ważna rola tunera, aby rozsądnie spłaszczył charakterystykę Nm. Sprzęgło, nie tyle jest wrażliwe na parametr maksymalnej mocy, co na momentu obrotowego.

    Comment


    • #3
      Czyli do mechanika i naprawa sprzęgła. Świetnie. :_
      Ile moze kosztować naprawa takiej usterki :/ Mnie to dziwi tez to, ze to jest tylko przy gwałtownym przyspieszeniu. Powolne przyspieszanie i nic się nie dzieje :/

      Comment


      • #4
        Sprzęgło do roboty

        PS. Kickdown to po prostu wymuszenie redukcji w automatycznej skrzyni. W manualu kickdown sam robisz lewą nogą i prawą ręką

        Comment

        Working...
        X