Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dylemat? Bezsilność? R18A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dylemat? Bezsilność? R18A2

    Witam, od dłuższego czasu biorę się za przyrost mocy w VIII genie, zawieszenie zmodyfikowane, układ hamulcowy też, chciałem zacząć działać coś z przyrostem mocy, no to pierwsze myśli poszły w wtryski i pompę paliwa, no i na tym a bardziej na poszukiwaniach się skończyło, więc myślę, że ktoś tu ma jakieś pojęcie o tym, myślałem o wtryskach i pompie paliwa z najmocniejszej wersji VIII gena, czyli type r, stąd pytanie do Was, czy to podejdzie, na co muszę zwrócić uwagę, gdzie szukać? Jeżeli nie z type r to z czego mógłbym wziąć/dostać/zakupić wtryski i pompę paliwa by dać wincyj mocy? Z góry dzięki Panowie

  • #2
    Więcej powietrza w cylindrach to skąd się weźmie? Żeby spalić więcej paliwa trzeba więcej powietrza.
    To na dobry początek:
    Gain an extra 10+ hp with Skunk2’s Tuner Series Stage II Camshaft for the Honda R18, our premier line of high-performance camshafts for Honda’s R18A1 engines.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment

    Working...
    X