Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zaparowane klosze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zaparowane klosze.

    Witam.

    Dzis bylem obejrzec jeden z samochodow ktory wpadl mi w oko i jednym z mankamentow jakie dostrzeglem byly zaparowane klosze przednich lamp i to juz po 5 minutach pobytu na myjni. Czy to jest norma czy takie rzeczy nie powinny sie dziac i swiadczy to o czym "podejrzanym"? Jeszcze taka uwaga nie byly cale zaparowane ale czesc od wewnetrznej strony i tak ciagnelo sie to na jakies 10-15 cm do srodka i nie wiem czy przy dluzszej jezdzie w deszczu nie byloby jeszcze gorzej skoro po 5 minutach na myjni juz cos takiego sie dzieje. Jakie jest zdanie na ten temat tutejszej spolecznosci?
    Last edited by twar; 17-11-2018, 19:21.

  • #2
    Zamieszczone przez twar Zobacz posta
    jednym z mankamentow jakie dostrzeglem byly zaparowane klosze przednich lamp i to juz po 5 minutach pobytu na myjni.
    czyżbyś kupił? no rzadko ktoś myje czyjeś auto...
    a co tutaj:Przed zakupem Civic VIII gen.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      A jakiś sposób na takie zaparowane przednie lampy ? Bo u mnie problem wyszedł dopiero po czasie (parują mi głównie po umyciu samochodu na myjni.

      Comment


      • #4
        Nie wiem czy do dobry pomysł, ale wtedy kompletnie się na tym nie znałem, a i na starym osiołku roboczym nie było szkody tego robić - nawierciłem mały otwór na spodzie lampy i zostawiłem samochód w słońcu na kilka godzin. Nadmiar wody odparował, a otwór zakleiłem. Parowanie nigdy więcej się nie pojawiło. Ale na nowszych samochodach z DUŻO droższymi częściami tego bym raczej nie polecał.
        Milano Red by Gdanny0

        Comment


        • #5
          lampy UFO są dość szczelne, ale skoro tak szybko po myjce zaparowały to po pierwsze sprawdź czy dekle od żarówek są zakręcone jak trzeba. Muszą być zakręcone z takim jakby "klik". Dekle mają uszczelki, sprawdź czy są i czy się nie urwała czy nie zwinęła.
          Sprawdź jakieś pęknięcia od wewnątrz. Wilgoć z jakiegoś powodu dociera do lampy i to bez ciśnienia! tylko z samego spływu wody po elementach.
          Ja bym nic nie wiercił, zorganizowałbym sobie przedłużacz i prąd i suszarkę do włosów i otworzyłbym 2 dekle i naprzemiennie ogrzewał, wilgoć wyleci.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Może masz wstawione zamienniki lamp zamiast Oem i dlatego parują

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez rambo7
              czyżbyś kupił? no rzadko ktoś myje czyjeś auto...
              a co tutaj:Przed zakupem Civic VIII gen.
              Nie, to wlasciciel opryskal go przy mnie bo byl odrobine przykurzony a chcialem zobaczyc jak wyglada czysty lakier.
              Teraz doszedl mi jeszcze jeden do zastanawianie sie ale o tym w tamtym temacie. ;-)
              Zamieszczone przez rambo7
              lampy UFO są dość szczelne, ale skoro tak szybko po myjce zaparowały to po pierwsze sprawdź czy dekle od żarówek są zakręcone jak trzeba. Muszą być zakręcone z takim jakby "klik". Dekle mają uszczelki, sprawdź czy są i czy się nie urwała czy nie zwinęła.
              Sprawdź jakieś pęknięcia od wewnątrz. Wilgoć z jakiegoś powodu dociera do lampy i to bez ciśnienia! tylko z samego spływu wody po elementach.
              Ja bym nic nie wiercił, zorganizowałbym sobie przedłużacz i prąd i suszarkę do włosów i otworzyłbym 2 dekle i naprzemiennie ogrzewał, wilgoć wyleci.
              No wlasnie to mi sie od razu wydalo dosc dziwne ze po 5 minutach na myjni pol lampy bylo zaparowane a co dopiero bedzie jak przyjdzie jechac 2h w deszczu?
              Jezeli sie jednak zdecyduje na czerwonego to zdecydowanie musze dokladniej obejrzec te lampy bo takie rzeczy nie powinny miec miejsca skoro to nie jest jakas powszechnie znana wada konstrukcyjna.

              Dzieki za odpowiedz.

              Comment

              Working...
              X