Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak konkretnie działa auto stop w hybrydzie (IMA) VII i VIII generacji?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Co jest ryzykowne w przypadku, o którym piszesz? Pytam z ciekawości.
    Również rozważałem różne elektryki, ale szukałem czegoś w niższym pułapie cenowym. Od CityEl, przez "trojaczki", do włożenia własnych, lepszych akumulatorów do Saxo lub 106. Na razie sobie odpuściłem.

    Comment


    • #17
      Używany elektryk po gwarancji na baterie to duże ryzyko bo jak padną to auto nie ruszy wcale w odróżnieniu od hybrydy która tylko będzie słabsza.
      Honda Hybrid 3,4L/100km
      sigpic
      https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

      Comment


      • #18
        Dawno mnie tu nie było. Co do baterii w elektrykach, to one nie padają, a powoli tracą swoją pojemność wraz ze wzrostem ilości cykli ładowania. Jest to zazwyczaj tak zaprojektowane, że nawet nie uszkadzają się pojedyncze moduły. Natomiast w Hondzie się psują z powodu tego jak są zaprojektowane, a stało się to pewnie dlatego, że bateria nie jest kluczowym elementem jak w samochodzie elektrycznym.

        Zdecydowałem się jednak na Toyotę Prius I, a to dlatego, że to tańszy i bardziej pociesznie wyglądający samochód, a takie lubię. Głównie jednak dlatego, że praca napędu hybrydowego podoba mi się bardziej niż w Hondzie. Dużo więcej jedzie się na samym silniku elektrycznym i znacznie częściej jest on wykorzystywany, czego w Hondzie mi brakowało. No i ma składane tylne siedzenia.

        Comment

        Working...
        X