Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kręcenie liczników, przekręcanie przebiegów w VIII gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Majkel masz racje jak cholera, ale potem takie kanalie laza po forach i placza ze ta i ta marka jest do d0py! wszystko sie ...wa sypie itd: szczegolnie sprzegla, rozrzady, sensory i inne. ps. mam do (zabawy) smarta 0.8 cdi, uwalil mi sie sensor - polozenia walu, najpierw wpisalem w google ,,czujnik polozenia walu,,bez nazwy samochodu, w zadnej z pieciu pierwszych okien nie widzialem Hondy przewazaja niemieckie i francuskie.

    Comment


    • #17
      Dla niektórych idiotów - bo nie idzie tego inaczej nazwać - kręcenie licznika jest chyba swego rodzaju modem. Jak nie przekręcą to chodzą chorzy. Jakby fura miała 50 000 to i tak by ją skręcili na 20 000. Ja nie wiem co to ma dawać? Każdy chyba pojmuje pojęcie lansu na swój często pogięty sposób. Moja Hanka ma prawie 290 000 przebiegu i dla mnie to jest wręcz powód do dumy, że ta szesnastolatka ma nadal tyle werwy żeby kolejne tysiące kilometrów nabijać.
      LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
      sigpic

      Moja była Hanula... niestety ;(

      Comment


      • #18
        Ja tam też jestem dumny z mojego żelazka @ 232kkm
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • #19
          ja mam 5-letniego cifa z przebiegiem 253 000 mam pewność i kontaktowałem się z ASO i taki przebieg też potwierdzili.
          Przebieg jest tylko jedną z danych która jest i tak dla mnie mało istotna, trzeba patrzeć na całość, można zrobić kilka testów aby określić zużycie samochodu, np pomiar kompresji. Dziś wszystkie samochody które mają 10 lat mają 140 160 tyś, starsze niewiele ponad 200 co jest kompletną bzdurą. Sprawdźcie sami jakie bajki się wciska ludziom....
          4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
          Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
          https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
            Przebieg jest tylko jedną z danych która jest i tak dla mnie mało istotna, trzeba patrzeć na całość
            Dla Ciebie może nie ale dla sprzegła, turbiny ma .100 tys a 300 ma dla tych elementow ma spore znaczenie.
            Aby nie dać sie wyrolować muszą być dokumenty .Ja kupując obecne auto z ASO PL sprawdzałem oprócz książki serwisowej także wpisy w bazie Honda.Muszą być spójne z tymi w książce.Bywa ,ze z flaszkę można uzyskać wpis do samej książki...
            ps.Moje auto jest z 12,2008 i ma 156 tys mało jak na sadzomiota także w chwili sprzedawania będę mógł to udowadnić
            p.s.Jak myślisz czy jesli bym sprzedawał Tobie moje auto, to dam powykręcać z silnika elementy niezbędne do podłączenia manometrów .HDS i dobry mechanik na podstawie wskazań określi kondycję silnika.Jeszcze lepsza do określenia kondycji silnika jest hamownia.Mało inwazyjna i tania (około 100)

            Comment

            Working...
            X