Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kręcenie liczników, przekręcanie przebiegów w VIII gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kręcenie liczników, przekręcanie przebiegów w VIII gen

    Witam!

    Jestem ciekaw czy tak latwo mozna "przekrecic" licznik w naszych VIII. Mam 94tys km. i tak w mnie ciekawi czy zanim ja kupilem zostala przekrecona. Jest jakos sposob zeby to sprawdzic?
    Last edited by ekonom; 29-07-2015, 22:24.

  • #2
    Pytałem kiedyś pana w jakimś serwisie samochodowym w Opolu, gdzie byłem kupić właśnie swoje UFO.
    Powiedział, że ogólnie sposób zliczania kilometrów w tych Hondach jest tak prosty, że "dość łatwo" się go przestawia. Szczegółów nie chciał zdradzić, albo się nie znał i tylko tak wypalił
    sigpic
    UFO, 1.8 Sport
    Chcesz instrukcję serwisową? Mam ją tu

    Comment


    • #3
      a jest jakis sposob ktory moze potwierdzic przegieb? bylem w serwisie jak kupilem i powiedziano mi ze auto jest w stanie idealnym.

      Comment


      • #4
        Więc jeśli jest w stanie idealnym to po co ci przebieg którego i tak nigdy nie będziesz pewien.

        Comment


        • #5
          Jak kupowałem swoje to o to samo pytałem w ASO. Tam mi powiedzieli że **** bez problemu można to zrobić i nie zostaje żaden ślad.
          Jedynie w autach z wyższej półki jak Accord albo produkowanych w Japonii po korekcie zostaje w komputerze jakaś historia i tylko w tych samochodach można się doszukać czy coś było ruszane.

          EDIT MAJKEL:
          Nie propagujmy na forum - nawet nieświadomie - nielegalnych rozwiązań.
          Last edited by majkel79; 31-07-2015, 09:09.

          Comment


          • #6
            W krajowych egzemplarzach dość łatwo sprawdzić przebieg w ASO, który obsługiwał pojazd. Przy każdym serwisie jest wpisywany w system przebieg. Przy czym Honda nie ma centralnego systemu, jak w wielu innych markach, także nie da się tego zweryfikować w dowolnym ASO.

            Comment


            • #7
              Chyba nie do końca tak jest, że nie można zweryfikować w dowolnym ASO. Ja kupiłem swojego Civica od osoby z Krakowa, gdzie też tam było serwisowane w krakowskim ASO. Poszedłem do ASO w Lublinie i dostałem wydruk z historią auta (co było robione, przy jakim przebiegu, data, numery zleceń).

              Comment


              • #8
                Skoro tak to być może Honda dorobiła się wspólnej bazy danych usług serwisowych... Tak czy siak wizyta w ASO jest to trop do w miarę rzetelnej weryfikacji przebiegu pojazdu.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Pik Zobacz posta
                  także nie da się tego zweryfikować w dowolnym ASO.
                  nie ma centralnej bazy na Europe.Na PL jest bo ja bez problemu sprawdziłem w ASO auto ,ktore kupiłem.Sprawdzane było w ASO w mojej miejscowości.Kupiony był w innym.Problemem moze byc podanie danych osobie ,ktora nie jest włascicielem pojazdu.Wpisy serwisow w ksiązce serwisowej (przebieg ,data) są wpisywane do rejestru.Dodatkowo mozna sprawdzić akcje serwisowe i rzeczy ,ktore byly robione.NP;przed zakupem wlaściciel mowił mi ,ze wymieniał w ASO przekaznik lusterka i ta usługa była w rejestrze(historii).itp
                  pzdr
                  p.s.Mechanik serwisujący mi auto pracuje w ASO od 12 lat takze moje info są raczej z 1 ręki.Handlarze wiedzą o braku centralnej bazy na Europe i często pisza ,ze mozna weryfikować auta z zagranicy.Nie jest to takie proste.Piszą tak często aby bardziej się uwiarygodnić...A my lubimy byc oszukiwani bo lepiej mieć naciągane 100 tys niz faktyczne 200.
                  Last edited by artax; 31-07-2015, 09:51.

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez artax Zobacz posta
                    A my lubimy byc oszukiwani bo lepiej mieć naciągane 100 tys niz faktyczne 200.
                    I tu jest cały problem... Kiedyś mój kuzyn sprzedawał 11-letnie Mondeo z uczciwymi 230tys. km na liczniku. Zainteresowanie było mierne, znajomi mu mówili, żeby "zdjął" przebieg to sprzeda. Ale że facet stróż prawa, to nie po drodze Mu było z tym i pełen szacunek za to. Przyjechał w końcu kupiec jakiś tam obejrzeć i oczywiście jojczył o obniżenie ceny bo przebieg >200tys. ... w końcu powiedział gościowi: dobra, przyjedź pan jutro, to będzie 170tys., zadowolony...? No i facet autem odjechał... Po prostu patologia! W pewnym momencie liczy się stan, serwisowanie i zadbanie a nie sam przebieg; ale widać w Narodzie to zbyt skomplikowane pojęcie, da się porównywać tylko cyferkę, która większa a która mniejsza, jak w 1. klasie podstawówki. Może ten rejestr przebiegu przy przeglądzie corocznym teraz wreszcie to trochę zmieni, przynajmniej w autach z naszego rynku, ech.

                    Ważna uwaga do dyskutujących - proszę się się trzymać kwestii "jak rozpoznać skorygowany licznik" a nie jak go "poprawić", bo te elementy będą kasowane jako niezgodne z prawem i ogólnie - nieuczciwe.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • #11
                      Wkurza mnie to, że jesteśmy takim batustanem, że na potęgę ludzie kręcą liczniki. Przecież to jakaś masakra z tym jest.

                      Comment


                      • #12
                        Pewnym przebiegu można być tylko w nowym i swoim aucie. Podobno nagminne jest cofanie przebiegu między przeglądami i to nie tylko w Polsce ale i Niemcy nauczyli się tego robić. Takie czasy...

                        Comment


                        • #13
                          Zależy na jakiego kupującego się trafi. Poprzednie moje auto - Accord `99 z przebiegiem 280.000km - sprzedało się w ciągu 3 dni
                          od wystawienia ogłoszenia. Kupił je pierwszy oglądający i jeszcze dodał, że jak na ten wiek to przebieg nawet nie taki duży...
                          Moje FD7

                          Comment


                          • #14
                            Klikam z Danii, gdzie krecenie licznikow jest karalne pierdlem! Napisze Ci tylko tyle, sprzedalem UFO-ka 2006r. 1.8 i-vtec z przebiegiem 200 tys. od reki! Samochod po tylu km. przy kazdej wymianie oleju mial koloru lekkiej herbatki, rozrzad - cisza, zero napraw jakich kolwiek sensorow i silnika, bylem tak zadowolony z tego samochodu, ze kupilem 9 gen. z tym samym silnikiem. Na wolnych obrotach trzeba sie wsluchac, bo nie wiesz czy motor pracuje! dotyczy UFO-ka i 9-tki. UFO-k wg. kompa palil mi 7,5L/100km, 9-ka wg. kompa 7,2/100km.. Pozdrawiam. PS. Krecenie licznikow - korekta<--nazwa uzedowa powinna byc zabroniona!!! popatrz na ten samochod i pomysl na ile by go skrecili https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ho...si-4x4/2445681

                            Comment


                            • #15
                              Alix, patologia z przebiegami to jedna sprawa. A druga sprawa, że często "zainteresowani" jęczą o przebieg bo to często handlarze i za chwilę sami nie muszą się bawić z cofaniem licznika. To jest dopiero patologia.
                              LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                              sigpic

                              Moja była Hanula... niestety ;(

                              Comment

                              Working...
                              X