Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zamknięcie maski silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zamknięcie maski silnika

    Witam,

    jestem posiadaczem Hondy 2 dni, mam problem z zamknięciem maski silnika ;( Wiem, że głupie pytanie, ale jak ją zamknąć?
    Naciskam maskę, ale nie łapie, blokuje się do 1 etapu i dalej nie zatrzaskuje.

    Pozdrawiam

  • #2
    Ja ją szpuszczam z kilku centymetrów i się bezproblemowo zamyka. Może podporę w złym miejscu zostawiłeś i wadzi?
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • #3
      podpora jest oki, próbowałem opuścić z kilku cm ale wchodzi pod ten "hak", następnie chciałem docisnąć ręką i nic, odbija

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez palecbeckham Zobacz posta
        następnie chciałem docisnąć ręką i nic, odbija
        zrobisz wgniota !! nie dociskaj ręką - to nie patent z "Malucha" .. jak radzi Butler - podnieś i puść ją z wysokości 15-20 cm !~po prostu puść ., z 5-10 cm sie nie zamknie ..nieco wyżej .
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Nigdy nie miałem problemu z maską. Może zamek coś przeszkadza... Spróbuj otworzyć maskę kilkakrotnie pociągając za dźwignię do jej otwierania (w kabinie).
          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

          Comment


          • #6
            udało się, uff Dzięki bardzo auto dwa dni na podwórku i jeszcze je ogarniam

            Comment

            Working...
            X