Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic Sedan 4D 2006-2010 - Zalety i Wady - zdaniem użytkowników.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic Sedan 4D 2006-2010 - Zalety i Wady - zdaniem użytkowników.

    Pokusiłem się o Wątek w którym można by było podsumować ten Model.
    Samochód jest już sporo czasu na rynku i na pewno już można powiedzieć o nim sporo jednak od strony użytkowników a nie dziennikarzy

    W pierwszym poście będę zamieszczał krótkie informacje dotyczące Zalet i Wad dotyczące tego samochodu.
    Proszę o wpisywanie uwag, opinii, spostrzeżeń itp.

    Jako że auto było wyposażone w 2 silniki 1,3 Hybrid i 1,8 w przypadku opinii w temacie napędu proszę napisać o jakim silniku mowa?



    Civic VIII generacji 4D SEDAN 2006 - 2010 ZALETY / WADY

    Zalety

    1. przyjemna linia nadwozia.
    2. przyzwoita moc nadająca się do tego samochodu
    3. skrzynia 6 biegowa.
    4. silnik 1,8 na łańcuchu rozrządu.


    Wady

    1. delikatne lakiery.
    2. jedna wersja silnikowa 1,8 (1799 cm³ (Moc 140 KM / 103 kW).
    3. bardzo nisko zawieszony pas przedniego zderzaka.
    4. wnętrze z dużą ilością/przewagą plastiku czasem irytujące skrzypienia.
    5. rysujące się szybki wyświetlaczy
    6. nadmierny hałas/ szum opon przenoszony do wnętrza samochodu.
    Last edited by rambo7; 13-05-2013, 07:45. Powód: edit
    Kierownik Działu Diesla

  • #2
    O ile się nie mylę, to Civic VIII generacji w wersji 4D był dostępny tylko w wersji z silnikiem 1,8 (lub hybryda 1,3), nie było 1,4.
    I tu właśnie jest wada, tylko jedna wersja silnika - benzyna 1,8 no i brak diesla

    Comment


    • #3
      nikt nic więcej nie znalazł? ...bo ja nie wiele wyczytałem, może konkretne pytanie: czy wszystkie sedany VIII robione były w Turcji?
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Były jeszcze modele z silnikami 2,0 i 1,6.
        Te z silnikiem 2,0 były produkowane w Japonii (np. 2.0GL, TypeR, Sport - ale tu chyba wszędzie kierownica nie z tej strony będzie) reszta chyba w Turcji.
        1,6 były na Turcję, Cypr i Węgry.

        Typ - silnik
        FD1 - 1,8
        FD2 - 2,0
        FD3 - 1,3 hybryda
        FD4 - 1,6

        Najbardziej podoba mi się sedan VIII po liftingu (podoba mi się bardziej niż sedan IX), jakby był taki z dieslem 2,2 to już bym dawno takim jeździł


        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Chodak Zobacz posta
          Najbardziej podoba mi się sedan VIII po liftingu (podoba mi się bardziej niż sedan IX), jakby był taki z dieslem 2,2 to już bym dawno takim jeździł
          Mnie też się podoba.I dlatego takim jeżdzę.A w japończykach od diesla wolę benzyniaki.Japończycy robią je o wiele lepsze niż diesle.A i benzyna obecnie jest w cenie ON,jak okresowo i nawet tańsza.

          Comment


          • #6
            Znalazłem ten temat przypadkowo przeglądając historyczne wpisy.
            Mam sedana już 2 lata, to się dopiszę..

            wady:
            potwierdzam delikatność lakieru

            spasowanie plastików na niskim poziomie- u mnie co jakiś czas odskakuje jedną z zaślepek przy kokpicie (prawa strona przy słupku) oraz maskownica głośnika na tylnej półce.
            Taki ot turecki humorek..

            rysująca się przednia szyba - mam już wyraźnie widoczne ryski poprzeczne na skraju działania wycieraczek.

            W 13lernim aucie wychodzi korozja na tylnych błotnikach (krawędzie) oraz co ciekawe u mnie - tylnej klapie duży powierzchowny pęcherz pod napisem "civic" już naprawione u pamiętnika, ale ciekawe kiedy wyjdzie ponownie..

            dość irytujące stuki z zawieszenia przedniego - najprawdopodobniej odbijają się drążki kierownicze o przednią belkę
            podobnie z tylnego zawieszenia , nie wiem czy we wszystkich, ale w moim systematyczne pojedyncze stuki (będę wymieniał elementy gumowe, może coś pomoże)

            słaba widoczność poprzez szerokie słupki A po prawej i lewej stronie szyby przedniej

            szyba przednia dość wąska - gdy podjeżdża do linii pod światła, to niestety muszę nienaturalnie się przesyłać, żeby widzieć zmianę świateł..


            Zalety:
            wystarczająco dużo miejsca w kabinie.
            układ kierowniczy
            wydajny i trwały układ hamulcowy
            dobre własności jezdne dzięki zawieszeniu wielowahaczowemu z tyłu
            komfortowe zawieszenie - w HB ponoć znacznie surowsze..
            bagażnik o dużej pojemności.
            wnęka na pełne koło zapasowe - przy instalacji gazowej można tam wcisnąć butlę 59l gazu, co daje ponad 45l użytecznej pojemności

            bardzo trwały silnik oraz skrzynia biegów
            niskie spalanie
            niskie koszty użytkowania- jak na razie brak problemów technicznych.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez zadra Zobacz posta
              bagażnik o dużej pojemności.
              Naprawdę piszesz o Hondzie Civic, 8 generacji w wersji sedan ???

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez eror Zobacz posta
                Naprawdę piszesz o Hondzie Civic, 8 generacji w wersji sedan ???
                W wersji hybrydowej.
                Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez eror Zobacz posta
                  Naprawdę piszesz o Hondzie Civic, 8 generacji w wersji sedan ???

                  Pojemność bagażnika zależy od potrzeb dla jednego jak wejdą dwie siatki z zakupami to duży a drugi włoży pół tira i dalej narzeka że mały

                  A sedan jak na wielowachacz z tyłu ma bagażnik naprawdę spory. w porównaniu z HB

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez falcong700 Zobacz posta
                    Zamieszczone przez eror
                    Naprawdę piszesz o Hondzie Civic, 8 generacji w wersji sedan ???

                    Pojemność bagażnika zależy od potrzeb dla jednego jak wejdą dwie siatki z zakupami to duży a drugi włoży pół tira i dalej narzeka że mały

                    A sedan jak na wielowachacz z tyłu ma bagażnik naprawdę spory. w porównaniu z HB
                    No może i tak a ja w rzyciu miałem tylko dwa sedany: VW Jettę I (jakiś malutki na dzisiejsze standardy bagażnik) i Ave I z bagażnikiem 500l. No i teraz Civic. Poza tym rozpuszczony jestem kombiakami, wanami itp wynalazkami:-)

                    Comment


                    • #11
                      Wg mnie bagażnik - blisko 400l w sedanie tego segmentu to duży bagażnik.
                      Miałem kiedyś peugeota 407 - również w sedanie, segment większy a bagażnik tylko 407l..

                      Poza tym jak zauważyliście - w zależności jakie kto ma potrzeby

                      Hb ma mniejszą pojemność bagażnika, we wnęce koła nie mieści się pełne kolo a tylko dojazdówka, a poza tym jest tylna półka która czasami wydaje niepotrzebne dźwięki w czasie jazdy po dziurach.
                      Nie wspomnę już kolejny raz o wyższym komforcie jazdy w sedanie i wielowahaczu.
                      Być może również jest trochę więcej miejsca z tyłu - w drugim rzędzie foteli, ale nie jestem w stanie porównać do hb.

                      Comment


                      • #12
                        Miejsca w HB z tyłu jest spoko. Mam 188 cm wzrostu , fotela nie mam odsuniętego na maxa a z tyłu za mną spokojnie ktoś może usiąść . jechał kiedyś mój syn . mówił że nóg wyciągnąć nie można ale ciasnoty nie ma.
                        No fakt komfort większy, ale to wielowachacz . Tylko sedan to limusin a HB to bardziej gokard do poszalenia tak mi się skojarzenia nasunęły . Mam HB ale na komfort nie narzekam Auto jest twarde ale jak muszę pojechać szybko bo zakręcie to wiem że się nie zerwie.

                        Comment


                        • #13
                          sedan 2007 / 1,8 benzyna - wg mnie jedyna wada to głośno w środku
                          po założeniu gazu koszty spadły o połowę
                          autko ma jeździć - a to jeździ bez zarzutu

                          Comment

                          Working...
                          X