Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem:zgubiony kluczyk do amerykańskiego Civic'a-co robić?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem:zgubiony kluczyk do amerykańskiego Civic'a-co robić?

    Witam!
    Jestem tu nowy stad ten temat tutaj.Jesli w zlym dziale prosze o przeniesienie.

    Otóż przed świetami zgubiłem kluczyk do amerykanskiego civic'a.Nie wiem co mam robic dalej?
    Sprowadzenie oryginalnego klucza z salonu-150$ ponoc,kodowanie w salonie w polsce=ok. 1100zł podobno przeliczajac juz na polskie:/Macie moze jakas alternatywe do rozwiazania tego problemu?Bo nie wiem czy te europejskie klucze co sa na allegro beda pasowac i nie mam pomyslu co robic.szkoda wyrzucic ponad tysiaka za glupi klucz...

    Aaa,ten civic to z 2008 roku jbc.

  • #2
    nic nie musisz sprowadzać, jedź do najbliższego aso i pogadaj, dowiesz sie jak to można zrobić, nie Ty pierwszy gubisz klucz, i nie kosztuje to tysiące bez przesady .
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      w poprzednim samochodzie mialem podobny problem , masz dwa wyjscia:
      1.Dorabiasz kluczyk-mechanicznie, koszt ok.30-50 zł w kazdym punkcie dorabiania kluczy,kupujesz sam immobiliser -czysty-programowalny koszt ok 70,00 -100,00 zł
      jezeli masz crypto immobiliser szukasz dobrego elektronika samochodowego koszt programowania crypto ok 70-100 razem max 250,00
      2. Dorabiasz kluczyk a z tego który masz wydłubujesz immobiliser i przyklejasz klejem epoksydowym pod stacyjką tak żeby go stacyjka czytała (najpierw sprawdz w którym miejscu go czyta)

      Dorabiasz sobie wtedy 5 kluczyków
      W ASO koszt 450-550

      Comment


      • #4
        A ty który sposób wybrałeś?Bo strasznie to pokombinowane.Nie obraź się ale uważam iż takie "zdobywanie "klucza do auta jest niemądre, bo prosi się o problemy z taką samoróbką,szkodzenie immobilizera,czy wręcz o utratę auta.Wolałbym dać nawet te 400zł niż stracić auto którejś nocy.Albo mieć problemy z odpaleniem któregoś dnia.Po drugie wydaje mi sie mało prawdopodobne aby zwykły zakład dorabiania kluczy mógł tak sobie zrobić komuś kopię kluczyków samochodowych.Nawet kluczy z atestowanych zamków od drzwi wejściowych nie chcą robić bez odpowiedniego dokumentu.Pozdrawiam.

        Comment


        • #5
          Widze,że temat wre-w koncu xD A więc byłem w jednym z saloników,gdzie dorabiają klucze(do aut,domow,mieszkan itp). Gość opowiedział mi,że jest możliwość dorobienia mojego klucza na 2 sposoby:
          1.Standard: dorobienie klucza + zaprogramowanie itp = koszt ok. max 350zł
          2.Ma możliwość dorobienia klucza przez jakąś tam maszyne/komputer(nie pamietam co dokladnie.tłumaczenia 20 minut osobie ktora niebardzo zna sie na elektronice "od tej strony" ze tak powiem,na czym polega dorabianie w ten sposob) co wiąże się z kosztem 220zł,ale jest pewien problem-nie zawsze japonczyki wchodza na tym oprogramowaniu czyli jesli by sie nie udalo to klucz do "beki"(na jakims aucie sie nie udalo-nie pamietam marki i raz na hondzie ponoc).Jest jeden + tej opcji,bo jakby nie "weszło" to nie ponosze z tego kosztów
          Oczywiście pan zaznaczyl,że kluczyk bedzie tylko z wydłubanymi ksztaltami w grocie no i bedzie otwieral/zamykal i odpalal auto(przy obu opcjach) ale nie bedzie mial otwierania z pilota niestety...
          I teraz mam dylemat jak to zrobic...Jutro podjade jeszcze do ASO zapytać w końcu(informacje o wysokosci oplaty w ASO otrzymalem od kogos z rodziny w co nie bardzo chcialo mi sie wierzyc) i zobaczymy co mi powiedza,bo jesli sie okaze,ze jest to wysokosc 450-550 zł to juz niech strace i dorobie w aso(przynajmniej bedzie to oryginalny klucz,z otwieraniem z pilota i bede mial pewnosc ze dziala i nie zawiedzie ktoregos dnia)
          A wy co byscie mi polecili?jakie jest wasze zdanie?Wiem,ze nie opisalem dokladnie tej drugiej opcji ale naprawde nie pamietam jak to sie nazywalo,na czym to polegalo i w ogole.Wiem tyle,że moze to byc szybsza niz standardowa opcja,tansza i ewentualnie nie ponosze z niej kosztow...

          Comment


          • #6
            Ja osobiście dorabiałem wg wersji nr 1.
            U zwykłego dorabiacza kluczy -robisz sam kluczyk trwa to 5 minut .Przy tobie wkłada do komputera i sprawdza czy jest to zwykły immbiliser czy crypto.Jezeli zwykły to programuje ci go na miejscu -ok 5 min.Jezeli crypto to musisz skorzystać z dobrego elektronika samochodowego ,który ma lapka i dobre oprogramowanie-robi to na miejscu przy tobie -czas od 20-do 40 minut.
            Pod Opolem mam takiego magika,który elektronikę samochodową ma w małym palcu.Jezeli chciałbyś ,to mogę Cię z nim umówić

            Comment


            • #7
              Wybacz,ale do Opola mam blisko 500km takze to bylby nie oplacalny interes Wiem,że nie podalem skad jestem ale bylo to celowe No nic,zobaczymy co mi dzisiaj powiedza w ASO.Dopiero potem bede sie martwildzieki za wypowiedzi

              Comment


              • #8
                W ASO powiedzieli tak jak mowilem-kluczyk oryginalny hondy z otwieraniem z pilota,owieraniem z kluczyka i odpalaniem auta-1100zl.Wzialem tansza opcje-350zl- klucz ktory otwiera/zamyka i odpala auto i robie go w ASO Szkoda wydawac az tyle na klucz ktory rozni sie tylko otwieraniem z pilota..

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Fifek9012 Zobacz posta
                  W ASO powiedzieli tak jak mowilem-kluczyk oryginalny hondy z otwieraniem z pilota,owieraniem z kluczyka i odpalaniem auta-1100zl.Wzialem tansza opcje-350zl- klucz ktory otwiera/zamyka i odpala auto i robie go w ASO Szkoda wydawac az tyle na klucz ktory rozni sie tylko otwieraniem z pilota..
                  Do tego możesz spróbować dołożyć pilota w breloczku, tak jak jest w starszych autach. Trzeba by tylko sprawdzić jak działa centralny i ewent. dołożyć jakiś uniwersalny sterownik. Popytaj w serwisach gdzie montują alarmy, może coś doradzą.

                  Comment


                  • #10
                    A po co mają doradzać? Niech kolega znajdzie kable do centralnego ( najłatwiej po zdjęciu tapicerki drzwi zobaczyć , które kable w wiązce są od zamka ) i się w nie wepnie z uniwersalnym sterownikiem. Przyzwoite sterowniki z dwoma pilotami około 60-80 zeta. Ja 7 lat temu założyłem coś takiego do Suzi jak mi się kluczyki wyrobiły i zamki się przycinały. Działa bez zarzutu do dzisiaj mimo , że produkcja Made in China. Instrukcji podłączenia uniwersalnego sterownika w oryginalny centralny od groma w necie do innych pojazdów ( zasady wszędzie takie same ). Jedyny minus-dodatkowy pilot przy kluczyku - na szczęście mój ładnie i solidnie zrobiony. Problemem jeszcze może być gdzie sterownik umieścić , żeby go nie było widać.

                    Comment


                    • #11
                      Teoretycznie możesz mieć rację.
                      Nie wiem czy zauważyłeś, ale jak próbujesz otworzyć drzwi orginalnym kluczykiem (ręcznie nie pilotem), to otwiera się zamek i wyłącza alarm. Wygląda na to, że pastylka immobilizera wysyła jakiś sygnał do zamka, i nie wiem czy on też nie jest jakoś "podklejany" pod sygnał radiowy.
                      Kto wie, czy siłownik w drzwiach kierowcy nie jest jakoś powiązany z CAN-em, dlatego napisałem żeby skonsultować się z zawodowcami.
                      Problem może być wtedy, kiedy dodatkowy pilot odblokuje zamki w drzwiach - to powinno pójść na 100% - ale nie rozbroi alarmu, i po otworzeniu drzwi klamką włączy się syrena...
                      Last edited by TRAFO; 16-01-2012, 19:01.

                      Comment

                      Working...
                      X