Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pika jak nie zapniesz pasa. Jak się tego pozbyć?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    a moze by tak coś w temacie w koncu napisac !!! a nie pitolić
    Poza tym wygrzebałes jakis stary śmieć A ostatnio mowili ze z tą Toyotą to raczej pomyłka była bo to uzytkownicy zamiast hamulca naciskali pedał gazu
    Takie przypadki to czysta gra pomiedzy deweloperami slużąca do oczernienia marki i przekierowania klientów do swojej marki

    wracając

    Sam jestem ciekaw jak to odłączyć Mi sie wydaje ze jesli napinacz pasa jest w słupku to do zatrzasku tylko czujnik własnie dochodzi i tam mozna smiało go odpiąć
    Ale poduszki nie dam sobie za tą rade w twarz wystrzelić :0- jesli jestem w błędzie
    Last edited by greg4uk; 11-08-2010, 21:59.

    Comment


    • #17
      No jasne, przeciez to chodzilo glownie o Amerykanow wiec rzeczywiscie mogli sie masowo mylic Producent tez musi sie jakos bronic

      Zeby bylo na temat ... wystarczy kupic sobie "wpinke" bez pasa i ona zalatwi sprawe pikania - tylko proponuje pomyslec w kazdym rozwazanym przypadku o wlasnym bezpieczenstwie ...
      sigpic

      Comment


      • #18
        kiedy w sluzbowym berlingo to pikotanie doprowadza mnie do furii to zapinam prawy pas w zapinke kierowcy i wszystko cichnie
        sigpic

        Comment


        • #19
          sposób dla odważnych-zapnij pas i usiądź na fotel i w drogę!!! tak ,tak: 1-zapnij pas 2-siadaj na fotel a sygnalizacja zamilknie, ale czy ty nie zamilkniesz razem z nią zależy od ciebie

          Comment


          • #20
            wow -to nie bylo by tego tematu gdyby wszyscy zapinali pasy
            sigpic

            Comment


            • #21
              po co rozpinać układ bezpieczeństwa. Znajdź gdzie jest piszczek - odłącz wtyczkę od głosniczka - pikanie ustanie tylko kontrolka niezapiętych zostanie i już.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #22
                Nie znalazłem więc wrzucam Zaślepka do pasów na allegro około 10 pln https://moto.allegro.pl/zaslepka-do-...255335733.html i po kłopocie Ja korzystam z uciętych z innego samochodu

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                  po co rozpinać układ bezpieczeństwa. Znajdź gdzie jest piszczek - odłącz wtyczkę od głosniczka - pikanie ustanie tylko kontrolka niezapiętych zostanie i już.
                  to akurat nie jest takie proste,pytałem w ASO ,nie da się odłączyć wtyczki i po problemie

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez C h i l i Zobacz posta
                    Nie znalazłem więc wrzucam Zaślepka do pasów na allegro około 10 pln https://moto.allegro.pl/zaslepka-do-...255335733.html i po kłopocie Ja korzystam z uciętych z innego samochodu
                    Nie wiesz może czy we wszystkich autach zapinki mają takie same wymiary i kształt?

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez kabanpastowany Zobacz posta
                      Nie wiesz może czy we wszystkich autach zapinki mają takie same wymiary i kształt?
                      pasy bezpieczeństwa i ich kształt i rozmiar są identyczne,bez względu na markę auta,pisze o europie ,nie wiem jak jest w USA i Japonii

                      Comment


                      • #26
                        w 90 % jest tak jak pisze zyga502

                        Comment


                        • #27
                          Sprzączka do pasa niestety nie jest w każdym samochodzie taka sama. Wystarczy w wer. 5D spróbować na tylnym siedzeniu zapiąć środkowy pas do którychś z zewnętrznych zapięć - okaże się że nie da rady. Na szrocie dostałem kiedyś sprzączkę od innego auta i efekt był podobny. W innym aucie (Matizie) sprzączka też jest zupełnie inna niż w Hondzie. Wymiary sprzączki dla Civica 5D podałem w dziale ZRÓB TO SAM, lub zapraszam na moją stronkę, tam też wymiary są do wglądu.
                          Last edited by TRAFO; 08-11-2010, 21:21. Powód: literówki

                          Comment


                          • #28
                            Trafo z tylnymi siedzeniami jest inaczej,bo to ,że nie da się ich zapiąć to zabezpieczenie ,żeby nie pomylić zapięcia i klamerki,z przodu wtyczki są identyczne

                            Comment


                            • #29
                              Zgadza się, napisałem to dla tego żeby pokazać że nie wszystkie sprzączki są identyczne. Dotyczy to też innych samochodów. Mam doświadczenie tylko z dwoma autami a tam sprzączki są różne. Co do innych marek nie wiem, ale zakładam że masz rację i że rozmiar sprawdza się w 90%-ach...

                              Comment


                              • #30
                                Zacznę od tego że swojego civica odbieram za kilka dni.. ale mogę podzielić się doświadczeniami z moim accordem poprzedniej generacji. Też wkurzał mnie sygnał niezapiętych pasów... więc żeby sprawdzić "jak to działa" rozebrałem gniazdo mocowania pasa (tam gdzie wpinamy sprzączkę). Dochodzą sobie tam 2 druciki które w stanie niezapiętych pasów są zwarte. Wpięcie pasów powoduje rozwarcie styków. Ot i cały system. Więc po stałym rozwarciu styków komputer zawsze "widzi" zapięte pasy. W swojej hondzie namierzyłem pod fotelem te 2 przewody biegnące do gniazda pasów i odpiąłem wtyczkę i po piszczeniu. Jak odbiorę Civica niezwłocznie sprawdzę jak to działa i podzielę się wiedzą.

                                Comment

                                Working...
                                X