Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana sprężyn przód a geometria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana sprężyn przód a geometria

    Witam jutro zabieram się za wymianę sprężyn przód na KYB seryjne i pytanie moje czy trzeba potem ustawiać geometrię. Przy wymianie sprężyn i amorów z tyłu mechanik nie mówił mi nic a jakiś zmianach w geometrii. Co mam zrobić czy mogę to zrobić w późniejszym czasie bo czeka mnie też wymiana sworzni i końcówek drążka kierowniczego.
    Pozdrawiam!!

  • #2
    Wymień końcówki i sworznie a dopiero rób geometrię,bo na wywalonych gratach nie da sie ustawiać i nie robi się tego.
    Teoretycznie powinno się po kazdej ingerencji w zawieszenie przejechać po płycie kontrolnej.

    Comment


    • #3
      Raczej nie , wyciągasz amortyzator , ściągasz / zakładasz sprężynę , skręcasz i tyle. Jak później zrobisz drążki i sworznie to wtedy pojedziesz. Z drugiej strony nie lepiej ci zrobić to za jednym zamachem?

      Comment


      • #4
        Kiedyś przekładałem sprężyny na przedzie mojego Opla i nie jeździłem na geometrię, auto jeździło jak trzeba. Prawdę mówić mocując śrubami amortyzator do zwrotnicy nie było tam możliwości zmiany kąta pochylenia.. śruby wkręcały się dokładnie w to samo miejsce jak było przed wykręceniem.. Po wymianie końcówek kierowniczych bez ustawienia zbieżności się nie obejdzie.
        Last edited by Grzechu; 28-07-2017, 20:55.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment

        Working...
        X