Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Półos z1.7 do 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Półos z1.7 do 1.6

    Pękła półoś prawa ,czy można włoźyc taką z 1.7 do 1.6?Nie wielki wybór używanych do 1.6 w rozsadnej a może kupić nowy zamiennik za 300 zl

  • #2
    ok, ale silniki 1,7 są 2 typy:
    diesel 1,7CTDi 4EE2
    oraz
    Benzyna 1,7 D17A8 / D17A9.

    Mogę powiedzieć z całą pewnością że od diesla do żadnego benzyniaka nie pasuje i odwrotnie.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Ok to z disla odpada więc wybór slabiutki to może zamienniki jak z jakością?Podobno te osie rdzewieją pod gumą tłumnika drgań to lepsza moźe nowa

      Comment


      • #4
        U mnie rowniez pekla polos prawa jakis rok temu. Kupilem nowa polos wraz z przegubami (zamiennik) za 350zl i do tej pory nic zlego sie nie dzieje. Na nowej polosi nie bylo tego gumowego tlumika drgan, ale nie wplywa to na prowadzenie pojazdu, zadnych negatywnych skutkow nie zauwazylem.
        Było Honda Civic VII EU8 D16V1
        Jest Seat Leon Cupra R310

        Comment


        • #5
          mógłbyś podać nazwę producenta półosi, ile za wymianę?

          Comment


          • #6
            Producenta niestety nie pamietam. Za wymiane wzieli 120zl i uwineli sie bardzo szybko.
            Było Honda Civic VII EU8 D16V1
            Jest Seat Leon Cupra R310

            Comment


            • #7
              Mechanik pokazał mi pękniętą półoś-masakraw miejscu tego gumowego tłumnika pręt zjedzony przez rdzę do polowy.Pękła w czasie normalnej jazdy na bardzo ruchliwej drodze do tego prowadziła kobieta.Honda wypuszczając takie gówno powinna wymieniać to za friko,przeglądając internet wiele osób miało podobne przygody.Zamówiłem przez neta zamiennik-wzmacniany bez tłumnika bo widząc stan swojej nie zaryzykuję kupna używki.Druga honda i znowu korozja -podwozie ,nadkola ,słaby lakier.Czy jeszcze jakieś elementy w zawieszeniu mogą sprawić takie niespodzianki?

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez bac78 Zobacz posta
                Honda wypuszczając takie gówno powinna wymieniać to za friko
                To nie jest problem Hondy,tylko każdego auta z niezależnym zawieszeniem. .Półosie pękaja pod tłumikiem,albo pod osłoną przegubów (obu) w zależności od marki.
                To jest zasługa soli z ulicy a nie konstrukcji.Woda wysychając zwiększa stężenie soli a ta z kolei wpierdziela wszystko zanim nie wyschnie na amen albo deszcz jej nie wymyje.Bez tlumika da się jeździć,ale zniszczy Ci to lozyska w skrzyni,lożyska w kolach,sworznie i przeguby,o amortyzatorach nie wspomnę.Rozpędź sie kiedyś ile wlezie bez tłumika a zobaczysz
                jak wygląda rezonans.
                Last edited by m26; 21-07-2017, 15:47.

                Comment


                • #9
                  tylko że używkę w dobrym stanie bardzo ciężko znalezć a orginał za drogi

                  Comment


                  • #10
                    Tak bywa jak szuka się tylko po allegro,trzeba dzwonic po ludziach a namierzysz w 20 minut każdą pierdolę
                    1 zł: Witam, mam do sprzedania części do samochodu Honda Civic VII Hatchback (2001-2005), wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub przez sms

                    Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Karoseria - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Karoseria na Sprzedajemy.pl

                    Gratka.pl to serwis ogłoszeniowy z kategoriami: nieruchomości, praca, motoryzacja, dom i ogród, zwierzęta, dla dzieci, moda i uroda, usługi, noclegi oraz inne ogłoszenia

                    Comment


                    • #11
                      to mam pytanie do doświadczonych w temacie (m26) , czy praktykuje się spawanie półosi w miejscu pęknięcia? Zakładamy że spawanie będzie najwyższej próby, spawane zgodne ze sztuką, ale jednak spawanie. (tu nigdy nic nie spawałem, ale może się to praktykuje? będzie to bezpieczne, będzie to fungować?)
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Nie jestem technologiem ale... spawanie jako połączenie może i będzie dobre, gorzej będzie z miejscami obok spawu.
                        Temperatura zrobi swoje. Trzeba by chyba całość odpuścić, potem zahartować do wymaganej twardości.
                        Bez tego spaw może wytrzyma, poleci za to ośka w miejscu gdzie spaw się kończy.
                        Ale to tylko takie moje przepuszczenia.

                        Comment


                        • #13
                          Spawa się półosie,szczególnie do swapów,to nic nowego.
                          Nie kladzie sie jednak normalnego spawu,ale toczy się tuleję,wprasowuje się w nią obie części,potem tuleje sie nawierca daleko od jej końców i otwory zalewa spawem.
                          Wierci sie naprzemian (jak krzesła w kinie) żeby spawy w lini nie były.
                          Spaw stygnie i dodatkowo saciska tuleje na pręcie.
                          Półoś ma zawsze nakiełek,więc nie ma problemu z ewentualnym wywazeniem w przypadku jekiejś wiekszej niedowagi.
                          Półosie z rury łączy się z wykorzystaniem trzopa wewnetrznego a dalej analogicznie do ośki z pręta.

                          Comment

                          Working...
                          X