Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

końcówki drążków kierowniczych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • końcówki drążków kierowniczych

    Witam mam takie pytanie kiedys wyczytałem gdzieś ze amortyzatory przód lewy i prawy różnia sie od siebie tylko czym ?
    bo mam taki problem ze mam inne końcówki drążków kieroniczych z lewej i prawej z prawej bodajże jest wiekszy
    nie wiem czy jest wymieniony amortyzator na inny ktory ma wiekszy otwór na drązek czy tak faktycznie ma być
    dodam ze to civic 7 1.7 ctdi 5d

  • #2
    Też mam civica 7 1.7 ctdi, 5D. Wymieniałem drążki z miesiąc temu, mam dwa takie same końcówki drążków, więc albo ktoś gwint przegwintował, albo prowizorkę inną jakąś odwalił
    A amortyzatory różnią się ramieniem do podłączenia końcówek drażków i kształtem kielicha |/ \|, więc nie założysz prawego na lewą stronę ani na odwrót.

    Comment


    • #3
      Amortyzatory przednie różnią się tylko umiejscowieniem ramienia do montażu końcówki kierowniczej- lewy ma ramię w prawą stronę,a prawy w lewą,oraz umiejscowieniem wspornika do przykręcenia przewodu hamulcowego. Końcówki są jednakowe,tzn. lewa=prawa.

      Spóźniłem się

      Comment


      • #4
        Amortyzatory poza tym ze sa lustrzanym odbiciem,nie różnią się niczym.
        Drążek ma mieć taki sam stożek z lewej jak i z prawej strony,jeżeli tak nie jest to ktoś coś wyrzeźbił.
        Proponuje dobrze sie przyjrzeć właśnie samemu stozkowi,a nie sugerować sie wielkością np. główki drążka,bo co producent to inna wielkość ,która może dawać takie właśnie złudzenie .Podobna sytuacja jest zresztą ze stożkami,bo nieraz jest wyszlifowany trochę w innej tolerancji i pomimo tego ze kąt ma ten sam,to potrafi zapadać sie w gniazdo głębiej lub plycej,nie ma to wpływu praktycznie na nic,oprócz wyglądu.
        Czy nakrętki są takie same z obu stron?

        Comment


        • #5
          sytuacja wyglada tak ze podczas wymiany koncowek drazków lewy pasował idealnie sie przykrecił bez problemu i zeru luzu natomiast z prawej strony juz nie pasowało mi to ze wpadl bardzo głeboko po przykreceniu praktycznie na maxa dalej miał luz w sensie gora/dół było to bardzo wyczuwalne wies stara końcówke dalem do rekeneracji bo nie miałem innego pomysłu dlatego zastanawiamsie dlaczego tak jest ze ktoś musiał wymienic tylko 1 amortyzator i to własnie prawy tylko w jakim celu ? i dlaczego inny ?
          narazie amortyzatory z przodu na badaniu diagnostycznym wychodza na około 80% wiec nie bede ich wymieniał narazie ale nie wiem co o tym myśleć

          Comment


          • #6
            Ktoś chyba to zrypał i poprawił gniazdo,a potem dobrał od czegoś końcówkę,bo epc pokazuje ze do wszystkich modeli 7g jest taka sama,więc gniazdo też powinno.
            Nawet Qpa ma ten sam stozek.

            Comment


            • #7
              to co mi polecacie ? zmiane amorów ? czy narazie dobranie takiej końcówki drążka ? puki amory sa dobre ?
              i ew czy to jakos wpływa na bezpieczeństwo?

              Comment


              • #8
                Obadałbym sprawę bliżej drążków kierowniczych, i wymienił je jeśli na środku nic nie jest zrąbane. A końcówki drążków wymienił na nowe drążki. No i zostaje pełna geometria. Zależnie od głebokości wkręcenia końcówek ustawia się zbieżność, więc jeśli masz złą, to opony zle zużywa, a kierowanie ciężkie.

                Comment

                Working...
                X