Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja zawieszenia tylnego "negatyw"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulacja zawieszenia tylnego "negatyw"

    Witam wszystkich
    Zamierzam w swojej hondzie poprawić pochylenie osi tylnej ,które jest moim zdaniem zbyt minusowe
    Zaobserwowałem także ,że nowe opony bierze bardziej od środka
    Miałem podobną sytuację w poprzednim aucie f focus ,z tym że tam to już wołało o pomste do nieba
    Oczywiście zdaję sobie sprawę ,ze delikatny pochył tylnej osi jest konieczny ,może nie konieczny ,jednak z punktu widzenia trakcji
    na łukach ,zostało to tak zaprojektowane
    Mnie zbyt duży pochył strasznie wnerwia ,jak koła się kładą ja w autach rajdowych
    Zamierzam zastosować najprostsze rozwiązanie ,w postaci wahaczy regulowanych ,ewentualnie śrub mimośrodowych


    Jaka śruba idzie na wahacz górny poprzeczny na zwrotnicą tylnego koła ? M12 ?M16

    054-3.jpg 36953723357_HD_1.jpg camber_kit_ep.jpg

  • #2
    12x75. Ja bym się nie odważył na te śruby.

    Comment


    • #3
      Już przetestowane ,to Monroe te dwie śrubki 200zł w plecy
      Jednak w fordzie zmuszony zostałem do montażu całych spec wahaczy z regulacją ,gdyż śruby miały
      zbyt mały zakres regulacji + -1,70'
      Przydała się regulacja ,jak obniżyłem zawias na kit Eibacha ,który okazał się bardziej komfortowy i przewidywalny od serii
      Teraz chyba wystarczą śruby ,nie chcę tych kół całkiem w pion stawiać

      Comment

      Working...
      X