Witam, mam wielką prośbę: czy ktoś mógł by wrzucić zdjęcie lub dokładny opis tego, jak ustawić górne mocowanie sprężyny w przednich amortyzatorach? Chodzi mi o ten wielki stalowy kielich, pod którym jest guma trzymająca sprężynę, w którym jest łożysko, na którym jest mocowanie z tuleją gumową.
Wg instrukcji "na górze mocowania (tego kielicha) jest wycięty mały otwór, który powinien być skierowany w stronę silnika". Tylko że jak rozbierałem kolumny to ten otwór był skierowany na zewnątrz. Myślę sobie "ktoś coś pokaszanił" i zamocowałem wg instrukcji. Niestety przy skręcaniu cała kolumna trzeszczała i chrobotała. Kielich tarł o blachę w nadkolu. Kiedy przyjrzałem się dokładniej zauważyłem, że oprócz otworu jest jeszcze kwadratowe wycięcie na rancie tego mocowania. Zamontowałem tym wycięciem w stronę silnika i już nie trzeszczy.
Zastanawiam się, czy tak ma być. Czy te wycięcie ma być skierowane idealnie pod kątem prostym względem kierunku jazdy? Przydało by się jakieś zdjęcie...
Wg instrukcji "na górze mocowania (tego kielicha) jest wycięty mały otwór, który powinien być skierowany w stronę silnika". Tylko że jak rozbierałem kolumny to ten otwór był skierowany na zewnątrz. Myślę sobie "ktoś coś pokaszanił" i zamocowałem wg instrukcji. Niestety przy skręcaniu cała kolumna trzeszczała i chrobotała. Kielich tarł o blachę w nadkolu. Kiedy przyjrzałem się dokładniej zauważyłem, że oprócz otworu jest jeszcze kwadratowe wycięcie na rancie tego mocowania. Zamontowałem tym wycięciem w stronę silnika i już nie trzeszczy.
Zastanawiam się, czy tak ma być. Czy te wycięcie ma być skierowane idealnie pod kątem prostym względem kierunku jazdy? Przydało by się jakieś zdjęcie...
Comment