Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Skrzypienie z przodu przy ruszaniu i wolnej jeździe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez hondur87 Zobacz posta
    Po około 2 miesięcy po wymianie amorów z przodu zaczęło strzelać mocowanie górne amortyzatora przy skręcaniu kierownicą.
    Nie jestem do końca pewny czy miałeś problem z górnym mocowaniem Ja zmieniałem sprężyny i miałem dokładnie to samo co opisujesz, okazało się że to strzela właśnie sprężyna i że jest to norma w naszych modelach Dokładniej chodzi o te gumowe osłonki co się zakłada na sprężyny, ludzie sobie radzili z tym naciągając cienkiego węża gumowego na sprężynę od góry(tam gdzie zwoje są blisko siebie) Oraz z samego dołu(styk sprężyny z gniazdem). Ja kupiłem koszulki termokurczliwe i nałożyłem na całą sprężynę, na sam koniec te gumowe nakładki założyłem maksymalnie ku górze(gdzie zwoje są blisko siebie) i jak na razie nic nie strzela. Moim zdaniem w tym tkwi problem, a górne mocowanie co kupiłeś było dobre.
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

    Comment


    • #32
      Czyli co, znowu czeka mnie wyciąganie całego Mc Persona? Wyciągałem już go dwa razy i nie odniosłem wrażenia żeby zwoje ocierały się o siebie... Na próbę potraktuje to jakimś WD40- jak pomoże to pomyślę o termokurczce Problem w tym że sprężyna powinna chodzić razem z całą kolumną i nie powinna się przemieszczać względem mocowań.

      Comment


      • #33
        Tak jak Ci pisałem miałem identyczny problem po wymianie sprężyn dlatego głęboko wszedłem w ten temat i szukałem informacji wszędzie. Dlatego dowiedziałem się że wielu użytkowników miało identyczne objawy po ingerencji w kolumnie Mc Persona Zapomniałem dodać że dokładnie wyczyściłem i odmalowałem dolne siedzenie sprężyny, ważne żeby podczas montażu ten element był czysty(brak piachu brudu) bo podczas kręcenia kierownicą właśnie tam sprężyna potrafi przeskakiwać, czyli nie chodzić razem z całą kolumną.

        Ps.Nie przejmuj się ja dopiero po trzecim wyjęciu i złożeniu wyeliminowałem problem
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #34
          Odświeżę temat, bo może się komuś przyda. Również miałem problem ze skrzypieniem w okolicach lewego przedniego amortyzatora. Skrzypienie było bardzo denerwujące. Było je słychać szczególnie podczas przyspieszania oraz hamowania. Nasilało się jeszcze bardziej w trakcie minimalnych ruchów kierownicą. Nasmarowałem wszystkie gumy w zawieszeniu silikonem do uszczelek, ale to nie pomogło. Dopiero wstrzyknięcie tego silikonu pod gumy układu kierowniczego rozwiązało problem. Nasmarowałem połączenia pod osłonami na drążkach kierowniczych oraz przekładnię pod osłonami harmonijkowymi. Wydaje mi się, że skrzypiały te przy drążkach.

          Comment

          Working...
          X