Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Tył lekko zapadnięty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tył lekko zapadnięty

    Mam silnik 1.6 110KM + do tego Gaz BRC w butli. Jak porównam przód do tyłu widzę różnicę, że tył jest niżej.


    Nie wiem czy to norma w tych autach chociaż widziałem na Allegro zdjęcia z boku i też tył był niżej.
    Wolałbym jednak trochę podwyższyć tylne zawieszenie i gdzieś czytałem , że Civic 7 Gen ma regulowane
    zawieszenie. Czy to prawda ? Można jakoś podwyższyć tył ?

    Może poprzedni właściciel tak wyregulował sobie tył niżej. Wiem na pewno, że z przodu niedawno wymieniał
    przednie amortyzatory.

    Poniżej zdjęcia.




    Prównanie tył do przodu jak widać róznica to jakieś 2-3 cm.


  • #2
    Honda nie ma regulacji amorow - wysokosci, z przodu wymienil amory, z tad ta roznica. jesli chcesz wiedziec w jakim stanie sa tylne amory to musisz pojechac na ,,trzepaczke,,. mozliwe ze pierwszy wlasciciel wymienil z przodu cale kolumny McPersona, nowe sprzezyny, to wlasnie te 2-3 cm

    Comment


    • #3
      Przed zakupem byłem z tym autem na kontroli. Jeśli chodzi o amory wygląda to następująco:

      Oś przednia lewa 23 mm prawa 22 mm ; lewa 81% prawa 82 % ; lewa 333 kg prawa 286 kg

      Oś tylnia lewa 50 mm prawa 48 mm ; lewa 66% prawa 67% ; lewa 239 kg prawa 197 kg

      Comment


      • #4
        Miałem kiedyś civica 5gen i kiedy budowałem dom przewoziłem nim różne, ciężkie rzeczy w dużych ilościach (cement, terakote, parapety z kamienia). Od tego wykorzystywania samochodu jako ciężarówki znacznie siadł mi tył samochodu i głupio to wyglądało. Nie chciałem wiele inwestować w 17-sto letnie wtedy auto, wiec aby podnieść tył włożyłem gumy (coś takiego https://www.unto.pl/guma-usztywniaja...nia-p-745.html ) miedzy zwoje sprężyny (po trzy sztuki gum na sprężynę). Jedna taka guma kosztowała 5zł.
        Nie wiem jak wpływa włożenie takich gum na bezpieczeństwo, ale ja jeździłem tym autem jeszcze z rok czasu i nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków.

        Comment


        • #5
          % niemal identyczne a taka roznica w kg? sprezyny, one po prawej zawsze dostaja ,,baty,, kanaly itp. ja bym sie tym nie przejmowal

          Comment


          • #6
            Najpewniej jest to wina sprężyn.

            Miałem ten sam problem. Tył był niżej od przodu. Co prawda 6gen ale myślę, że to nie ma tutaj znaczenia.
            Po wymianie sprężyn wszystko się wyrównało. Co prawda zakładałem sprężyny Eibacha -30mm ale wyszło na to, że przód siadł jak zakładano 30mm a tył się wyrównał i obniżył ok 10mm i teraz stoi równo.

            Także ja obstawiam sprężyny.

            Jeśli chodzi o te gumy wspomniane przez kolegę Chodaka też to miałem. Trochę pomogło, ale dziwnie momentami się tył zachowywał.
            Last edited by Crisownik; 20-02-2013, 17:09.
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez KoloManolo Zobacz posta
              Przed zakupem byłem z tym autem na kontroli. Jeśli chodzi o amory wygląda to następująco:

              Oś przednia lewa 23 mm prawa 22 mm ; lewa 81% prawa 82 % ; lewa 333 kg prawa 286 kg

              Oś tylnia lewa 50 mm prawa 48 mm ; lewa 66% prawa 67% ; lewa 239 kg prawa 197 kg
              Tylne amortyzatory mieszczą się jeszcze w normie (chodzi o procentowe zużycie)
              Do wymiany sprężyny-nie wiem co było wożone ale znacznie odbiegają od standardu (o ile dobrze pamiętam zaczyna się od 250-260 kg)
              ビートル ジョン

              Comment

              Working...
              X