Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wycięcie katalizatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycięcie katalizatora

    Nosze się z zamiarem wycięcia katalizatora i wspawaniem strumienicy ale słyszałem ze mogą być dwie sondy (a wtedy podobno jest problem ) przed i po i mam pytanie czy robił ktoś coś takiego w VII gen i jak jest z tymi sondami ??








  • #2
    Sondy są dwie, jedna w kolektorze druga za katalizatorem.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Możesz mieć problemy z doborem mieszanki i zużyciem paliwa.Wiem,ze jakoś da się to ominąć.....Panowie pomóżcie koledze
      ビートル ジョン

      Comment


      • #4
        To jeśli mam dwie sondy to da się to jakoś ominąć czy coś z tym zrobić ??

        Comment


        • #5
          Można emulować sondę, tylko czy to dobre rozwiązanie, kontrolka "check" co prawda zgaśnie ale zawsze jest to pośrednia ingerencja w sterowanie silnika przez komputer.
          Tu masz link gdzie jest opis jak to zrobić -----> https://www.civicforum.pl/showthread...+katalizatorem
          Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

          Comment


          • #6
            a co myślicie o takim wynalazku https://moto.allegro.pl/item98485870...is_zobacz.html Mam podobny problem jak kolega.
            Moja StarA i Moja NowA

            Comment


            • #7
              A może kolektor 4-2-1 do D serii ?

              Comment


              • #8
                witam wszystkich
                ja zadam pytanie z innej beczki troszke
                wywaliłem kata to znaczy wybebeszyłem go sonda dalej siedzi w nim nie robiłem zadnych emulatorow kontrolka dalej świeci a silnik wariuje nie da sie go wkrecić na wysokie obroty za jednym razem tylko powolutku naciskając pedał gazu o ile silnik sie nie zamuli i nie zgasnie czy to sa prawidlowe objawy walniętej sondy i czy emulator pomoże
                dodam na koniec jeszcze to ze wczesniej kontrolka zapalała mi sie tylko od czasu do czasu na diagnostyce komp pokazywał błąd 2 sondy (za katem) ale dalo sie jezdzić bez zadnych problemów nawet z kontrolką chek engin az pewnego dnia tak zwana dupa kontrolka świeci a hania nie ma mocy wariuje na obrotach z odpalaniem problem a jak sie zagrzeje to juz tylko na nią popatrzec można
                silnik 1.4 2002 r

                Comment


                • #9
                  Moim zdaniem to awaria sondy, miałem to samo - problemy z odpalaniem, do tego nie dało się kręcić wyżej niż 3000 rpm i to też ciężko - z tym, że nie za każdym razem. Problem pojawiał się po odpaleniu silnika - zgaszenie i ponowne odpalenie pomagało. Po wymianie sondy problem zniknął.Wydaje mi się, że emulator nie pomoże na uszkodzoną sondę. Przy sondzie tak jest, że kontrolka się zapala i gaśnie.

                  P.S. U mnie padła pierwsza sonda - ta w kolektorze.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    mario86,nie rób tego błędu,chyba,że sobie katalizator wymontujesz w całości i położysz na półkę,a wstawisz to "coś",co ma dodać zapewne mocy Twojemu autu,otóż raczej niewiele to da,a w każdym razie nie odczujesz tego na dupohamowni,te auta po prostu kiepsko się tuningują,jeśli już,to trzeba by zrobić dolot CAI i jakiś przelotowy tłumik o większej średnicy z kwasówki i może kilkanaście kucy przybędzie .
                    sigpic
                    Mój błękitek
                    http://www.youtube.com/watch?v=VQiD2kngEAg
                    Pozdrówka dla wszystkich

                    Comment

                    Working...
                    X