Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zbieżność ...??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zbieżność ...??

    Witam mam problem ze swoim autkiem, wydaje mi sie ze moze to byc zbiarznosc gdyz autko ucieka mi w lewa strone gdy tzrymam kierownice prosto, bo zeby jechac idealnie przed siebie to musze miec skrecona kierownice w prawo. Mialem zmienione tultje w wachaczach, laczniki stabilizatora i prawya koncowke drazka kierowniczego. Byla wobiona przytym zbierznosc. Ale teraz autko zaczelo uciekac czy moge miec racje co do zbierznosci

  • #2
    Tak, możesz mieć racje. Tym bardziej skoro było kilka ingerencji w układ jezdny. Zastanawia mnie jednak fakt że napisałeś że zbieżność miałeś ustawiona ... Kiedy to było, w stosunku do dnia dzisiejszego ? Czy aby na pewno dobrze Ci ustawili ??? I czy nie przywaliłeś w żądną dziurę ostatnio ? Pozdro

    Comment


    • #3
      ja jak mialem kiepsie opony troszke sciete to tesz kierownice musialem lekko miec skrecona zeby jechac prosto.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez shczepcio Zobacz posta
        Tak, możesz mieć racje. Tym bardziej skoro było kilka ingerencji w układ jezdny. Zastanawia mnie jednak fakt że napisałeś że zbieżność miałeś ustawiona ... Kiedy to było, w stosunku do dnia dzisiejszego ? Czy aby na pewno dobrze Ci ustawili ??? I czy nie przywaliłeś w żądną dziurę ostatnio ? Pozdro
        Wszystko bylo robione okolo polowy maja. Co do dziur to mi sie raz zadazylo ale to bylo jeszcze w lipcu czy jakos tak.....

        Comment


        • #5
          a w jakim stanie masz opony??? przeloz prawo na lewo i zobacz czy kierownica obruci sie w przeciwna strone jak jest teraz.

          Comment


          • #6
            opony sa dobre nie widac na nich jakiegos zaskakujacego zuzycia...a z prawej na lewa nie przeloze bo mam opony o okreslonym kierunku

            Comment


            • #7
              Ja tez na oko nie widzialem ale jednak bylo minimalne zuzycie i wystarczylo.

              Comment


              • #8
                Skoro tak mowisz to zamienie tyl z przodem ale czy to tak nagle by sie opona przytarla i zaczelo mnie sciagac???


                Nie chce zakladac nowego tematu ale przypomnialo mi sie calkiem z innej beczki ze slysze takie dziwne brzeczenie czasami....tzn zawsze je slysze np. jak zwieksze obroty, chocby na luzie no i podczas jazdy tez...przypomina to jakas drzaca blache
                Last edited by rafaldziubek1991; 07-09-2009, 20:16. Powód: NOwy watek

                Comment


                • #9
                  nie przekladaj z tylu na przut tylko przud lewe na prawe. moze tlumik Ci sie konczy jesli chodzi o dziwny dzwiek

                  Comment


                  • #10
                    o mamo przeciez napisal ze ma kierunkowe, to jak ma lewe na prawe przelozyc skoro to nie sa nowki

                    halas moze tez byc od klockow, zwichrowanych tarcz itp
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Jedź do mechanika (dobrego) i sprawdź zbieżność oraz kąty kół - przy okazji skontroluj wszystkie tulejki i silentbloki wszystkich wahaczy.

                      Mnie też ściąga na lewo i okazało się iż mam całe tylne zawieszenie do roboty i kąty kół nie są tak jak trzeba <- wina zawieszenia (luzów na silentblokach)!

                      Jeżeli nie wyjdzie tak jak mówię to się odezwij to pomogę ;-)
                      POzdro

                      Comment


                      • #12
                        cześć. Różnie to bywa. Moja Hania ściąga na prawo, szczególnie gdy przyśpieszam. Oddałem samochód do mechanika, do którego mam zaufanie. Jest naprawdę dobry. Sprawdził wszystko. Zrobiłem także zbieżność kół. Wyszła źle - rzeczywiście, jednak po ustawieniu auto w dalszym ciągu ściąga. Zmiana opon na nowe, wtedy zimowe również nie dała rezultatów. Prawdę powiedziawszy zostają mi tylne amory do roboty. Być może, że coś jest właśnie z nimi na rzeczy - gdy wiozę 2 osoby (1 z przodu, druga za mną) auto już tak nie ucieka.

                        W każdym razie rozumiem zdenerwowanie kolegi... mnie też wkurza że chcąc jechać prosto muszę trochę bardziej skręcać w lewo. Inna sprawa, że nasze drogi, nie tylko dlatego, że to polskie drogi, tylko taka jest ich konstrukcja (np. by odprowadzać wodę) nie są tak naprawdę proste. Ciężko znaleźć miejsce i moment by znaleźć odpowiednie miejsce do testów Co i tak Hani nie usprawiedliwia...

                        Czekam na inne pomysły...

                        Pozdrawiam

                        Comment


                        • #13
                          moze to banalne i nie wiem czemu nikt na to nie wpadl ale sprawdz cisnienie w oponach

                          Comment


                          • #14
                            ja też tak mam, pomimo zmiany gum na wahaczach obu z przodu i wymianie końcówek stabilizatora z prawej i z lewej. najprawdopodobniej podczas ustanawiania zbieżności kierownica sie zwichrowała z tego co rozmawiałem ze moim mechaniekem to może być jeśli są jakieś luz np na kierownicy (w moim przypadku). przed zbieżnością wjedż na szarpak czy coś takiego, powinny wyjść wszystkie luzy. a jak masz luzy to przy ustawieniu prawidłowej zbieżności kierownica będzie itak uciekać (brutalnym wyjściem jest przestawienie kierownicy buhahahhaha taki tekst usłyszałem u innego mechanika)

                            Comment


                            • #15
                              Juz wszystko wiem....zbierznosc ustawiona, wczesniej jedno kolo bylo na - a drugie na +. Teraz wszystko gitarka. Opona troche podjedzona ale to juz ostatni sezon sie na nich tocze...Wyskoczyl tez nowy problem, a mianowicie prawy amortyzator jest wylany. Co powinienem zrobic w tej sytuacji...wymienic 1 czy 2??
                              Last edited by przemo_wb; 11-09-2009, 21:51.

                              Comment

                              Working...
                              X