Cześć,
zauważyłem, że w moim ep3 jest duża tendencja do samoistnego skręcania kierownicy, z początku myślałem, że to końcówka drążka, ale po wymianie temat nie ucichł, czuć wyraźnie duży opór szczegołnie w pochyłych momentach na drodze, jakiś nierównościach na zasadzie, przy wyprzedzaniu, podczas zmiany pasa, gdzie są jakieś nierówności bo jezdnia jest już stara i powstają wgłebienia w miejscach gdzie standardowo jeżdżą auta, strasznie znosi samochód, dosłownie czuje, że gdybym puścił tą kierownicę, skręciłaby sama o 180 stopni
, podobnie jest w zakrętach kiedy też często kierownica ma tendencje do nagminnego prostowania się, może ktoś przerabiał już temat? nie wiem od czego zacząć
zauważyłem, że w moim ep3 jest duża tendencja do samoistnego skręcania kierownicy, z początku myślałem, że to końcówka drążka, ale po wymianie temat nie ucichł, czuć wyraźnie duży opór szczegołnie w pochyłych momentach na drodze, jakiś nierównościach na zasadzie, przy wyprzedzaniu, podczas zmiany pasa, gdzie są jakieś nierówności bo jezdnia jest już stara i powstają wgłebienia w miejscach gdzie standardowo jeżdżą auta, strasznie znosi samochód, dosłownie czuje, że gdybym puścił tą kierownicę, skręciłaby sama o 180 stopni

