Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kierownica nie odbija do konca.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kierownica nie odbija do konca.

    Siema
    Niedawno zostałem właścicielem mojej Hondy.
    Autko super malinka,do wymiany tylko pompa wody i rozrząd przy okazji,co zrobiłem,ale moja uwagę zwróciło ze jadać,i skręcając,kierownica nie odbija w 100% by wrócić do jazdy na wprost.
    Analizowałem co to może być i wyczytałem ze to możne być kwestia maglownicy,a dokładnie zbyt mocnego jej skręcenia,tzn śruby do luzu,teraz pytanie czy ktoś z posiadaczy VII bawił się w takie poluźnianie maglownicy,bo zasadniczo nie wiem do kogo się udać z tym,a czytałem ze same kasowanie luzu to śmieszne pieniądze,wiec może uda mi sie to poluźnić samemu.
    Wielkie dzięki za pomoc

  • #2
    Witam wszystkich.
    Od tygodnia jestem właścicielem civica vii 5d 1.4 2004
    Mam to samo. Wszystko gra tylko kiera nie odbija. Ktoś może powiedzieć czy dostęp do śruby regulacji jest łatwo dostępny czy konieczny jest demontaż?
    Czy zbyt mocno dokrecona może spowodować uszkodzenie maglownicy?

    Comment


    • #4
      Dzięki wielkie, juz zaczalem ogrzewac temat

      Comment


      • #5
        Panowie, a czy zatarta listwa maglownicy w miejscu, gdzie jest dociskana od spodu lub po prostu zbyt mocne jej dokręcenie może powodować nagminne obrywanie gum w poduszkach amortyzatora?

        Comment


        • #6
          Nie. A znowu zerwane?

          Comment


          • #7
            Znów... Zauważyłem, że się obrywa guma od korpusu w poduszce od strony kierowcy... Choć ostatnio po wymianie poduszek nie robiłem geometrii, bo chciałem zobaczyć, czy będzie taka konieczność, a teraz słyszę łożysko lewego koła (tak mi się wydaje) na luzie przy 50-60 km/h, więc chciałem się wstrzymać z geometrią do jego wymiany. Auto nie ściąga (choć kierownica przy środku nie odbija). Zresztą, tu niewielka jest regulacja kąta nachylenia kolumny, a mechanicy nie bardzo chcą ją regulować śrubami na zwrotnicy. Zaczyna ją obrywać od strony błotnika.
            Last edited by kubsztyk; 28-02-2018, 23:37.

            Comment


            • #8
              Dlaczego w ciągu pół roku uszkadza mi się 3-ci komplet mocowań amortyzatora Kayaba?

              Comment


              • #9
                A czy wymiana końcówek drążków kierowniczych ma wpływ na odbijanie kierownicy? chodzi o to, że musi się wyrobić. Mam wrażenie, że po wymianie, trochę gorzej odbija. Jest sztywno.

                A może Stary płyn wspomagania, powoduje, że maglownica ciężej chodzi i nie odbija?
                Last edited by rambo7; 17-04-2018, 13:06.

                Comment


                • #10
                  Zamieszczone przez marcin19883
                  A może Stary płyn wspomagania, powoduje, że maglownica ciężej chodzi i nie odbija?
                  Nie w VII gen. Tu już zmieniono wspomaganie na elektryczne.
                  Pzdr.

                  Comment


                  • #11
                    Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
                    Nie w VII gen. Tu już zmieniono wspomaganie na elektryczne.
                    Pzdr.
                    Hehe to dlaczego się kasuje luz maglownicy?

                    Comment


                    • #12
                      Bo powiększa się luz miedzyzębny i się go tym samym przywraca do wartości fabrycznych (do czasu). A kasowanie luzu jest i w elektrycznej wspomie. Szach mat, preferuję szkocką albo burbona. ;-)
                      A w 7 gen jest wspoma hydrauliczna i elektryczna, zależnie od silnika.

                      Comment


                      • #13
                        Zamieszczone przez kubsztyk Zobacz posta
                        Bo powiększa się luz miedzyzębny i się go tym samym przywraca do wartości fabrycznych (do czasu). A kasowanie luzu jest i w elektrycznej wspomie. Szach mat, preferuję szkocką albo burbona. ;-)
                        A w 7 gen jest wspoma hydrauliczna i elektryczna, zależnie od silnika.
                        Dzięki za wyjaśnienie. A czy ci lekko klepie magiel lewo-prawo, przy ruszaniu kierownicą? Nie wiem czy to tak ma być, bo miałem tak w innej Hondzie a dobrze się prowadzi

                        Comment


                        • #14
                          Klepanie przy szybkim ruszaniu w tę i we wtę to może być też luz na kardanie na wałku kierownicy. Na maglownicy chyba też.

                          Comment


                          • #15
                            Zamieszczone przez kubsztyk Zobacz posta
                            Klepanie przy szybkim ruszaniu w tę i we wtę to może być też luz na kardanie na wałku kierownicy. Na maglownicy chyba też.
                            To mnie uspokoiłeś, bo nie mam porównania do innej Hondy. A zawsze to mnie ciekawiło.

                            Comment

                            Working...
                            X