Siema
Niedawno zostałem właścicielem mojej Hondy.
Autko super malinka,do wymiany tylko pompa wody i rozrząd przy okazji,co zrobiłem,ale moja uwagę zwróciło ze jadać,i skręcając,kierownica nie odbija w 100% by wrócić do jazdy na wprost.
Analizowałem co to może być i wyczytałem ze to możne być kwestia maglownicy,a dokładnie zbyt mocnego jej skręcenia,tzn śruby do luzu,teraz pytanie czy ktoś z posiadaczy VII bawił się w takie poluźnianie maglownicy,bo zasadniczo nie wiem do kogo się udać z tym,a czytałem ze same kasowanie luzu to śmieszne pieniądze,wiec może uda mi sie to poluźnić samemu.
Wielkie dzięki za pomoc
Niedawno zostałem właścicielem mojej Hondy.
Autko super malinka,do wymiany tylko pompa wody i rozrząd przy okazji,co zrobiłem,ale moja uwagę zwróciło ze jadać,i skręcając,kierownica nie odbija w 100% by wrócić do jazdy na wprost.
Analizowałem co to może być i wyczytałem ze to możne być kwestia maglownicy,a dokładnie zbyt mocnego jej skręcenia,tzn śruby do luzu,teraz pytanie czy ktoś z posiadaczy VII bawił się w takie poluźnianie maglownicy,bo zasadniczo nie wiem do kogo się udać z tym,a czytałem ze same kasowanie luzu to śmieszne pieniądze,wiec może uda mi sie to poluźnić samemu.
Wielkie dzięki za pomoc

Comment