Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bicie na kierownicy nowe opony i proste felgi co może być przyczyną?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bicie na kierownicy nowe opony i proste felgi co może być przyczyną?

    Cześć!

    Pacjent: Civic EM2. Bicie na kierownicy zaczynające się tak mniej więcej od 115 km/h. Na starych oponach było bardzo mocne, kupiłem nowe zimówki Dębicy i sprawdziłem felgi - okazały się proste. Na nowych oponach dalej występuje bicie ale trochę słabsze niż na starych oponach. Szczerze to troszkę zgłupiałem bo na początku wszyscy obstawiali opony, jak wymieniłem opony i problem pozostał to nagle wszyscy zaczęli mówić że felga krzywa. Felgi okazały się proste. W takim wypadku ma ktoś pomysł co może powodować to bicie? Uszkodzona półoś, coś drążkiem kierowniczym?

  • #2
    Stawianym na przegub wewnętrzny.
    Warto sprawdzić sworzeń i końcówki drążków.
    Czy to zawsze jest ta prędkość na tym samym biegu czy na różnych biegach przy tej samej prędkości kmh?
    Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
    Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
    Ale o Hanie trzeba dbać
    Moje maleństwo: ES7

    Comment


    • #3
      Tarcze, klocki ,piasta koła, sprawdzone?

      Comment


      • #4
        Niezależnie na którym biegu, tak mniej więcej od koło 115 km/h pojawia się to drganie. Od czasu do czasu na dołach tylko takich głębszych pojawia się też taki tępy dźwięk jakby tuleje były do wymiany tyle że one były wymienione po zakupie samochodu. Co też zauważyłem że te bicie jest tak jakby bardziej po prawej stronie kierownicy wyczuwalne, samochód delikatnie ale mimo wszystko w czasie jazdy po prostej ucieka w prawo, a bardziej żwawe ruszenie z miejsca bez trzymania kierownicy powoduje że kierownica przekręca się mocno w prawo i tym samym samochód też zaczyna w prawo uciekać.

        Comment


        • #5
          Tarcze, klocki przód też nowe były wstawione zaraz po zakupie.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Seba88 Zobacz posta
            bardziej żwawe ruszenie z miejsca bez trzymania kierownicy powoduje że kierownica przekręca się mocno w prawo i tym samym samochód też zaczyna w prawo uciekać.
            Tym bardziej bym sprawdził przeguby wewnętrzne a dodatkowo sworznie i końcówki drążków. Sprawdź też jaki luz jest na półosi. Powinien być minimalny lub zerowy.
            Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
            Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
            Ale o Hanie trzeba dbać
            Moje maleństwo: ES7

            Comment


            • #7
              Dzięki za podpowiedzi. Sprawdzę wszystkie opcje. Jakby co dam znać już po wszystkim co to było.

              Comment


              • #8
                Ja miałem swożnie dolne w przodzie lużne i kierownica wibrowała mi już gdy jechałem ok 100km/h Nierówności na drodze powodowały skakanie swożni. Czym szybsza jazda, tym większe mikro nierówności drogi.

                Comment


                • #9
                  Także obstawiam przegub wewnętrzny. Sprawdź od dołu czy gumę osłaniająca go jest cała, niepopekana, czy nie wylało ci się smarowanie spod tej gumy


                  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                  Comment

                  Working...
                  X