Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

przekładnia honda civic VII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • przekładnia honda civic VII

    Witam wszystkich. Posiadam Honda Civic VII 1.7 z 2004 roku i mam problem z przekładnią. Od około pół roku mechanicy próbują z nią walczyć. Chodzi o to, że kierownica w lewo i z prawej do lewej chodzi lekko , a jak kręcisz w prawo i z lewej do prawej to tak jak by nie było wspomagania. Przekładnie wymieniłem na drugą używaną, która została sprawdzona, maglownica nie jest krzywa i przekładnia pracuje lekko wyciągnięta z pojazdu. Samochód miał ustawianą zbieżność, podłączony do Gutmana , usunięto błędy EPS, opory kręcenia w normie, silnik elektryczny pracuje prawidłowo. Niby wszystko OK, ale kręci się jak w kombajnie. Proszę o jakąś wskazówkę.
    Last edited by biolyemilia; 22-10-2014, 16:26.

  • #2
    jest Podforum przywitań i tam Wystarczy się że Wszystkimi przywitać i nie trzeba za każdym wątkiem tego pisać https://www.civicforum.pl/showthread.php/37485-w%C3%B3zek-pod-silnik-diesla-1-7ctdi?p=237409#post237409 jak widać było to sugerowane .

    Jeśli cała sprawa została ogarnięta jak opisałeś i nie generowane są żadne kody i komunikaty błędów układu EPS / OBDII no to zostaje jedynie sprawdzić opony, ciśnienie, stan bieżnika.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      To też zostało sprawdzone. Coś musi być ze sterowaniem, bo czasami normalnie kręci a czasami bez wspomy. No i zapomniałem wspomnieć kierownica nie wraca do położenia zero.

      Comment


      • #4
        noooooo to to są bardzo istotne uwagi. Musisz pojechać do tego mechanika co montował maglownicę. Maglownica posiada śrubę regulacyjną tzw. śruba prowadnicy listwy zębatej, ten element podlega regulacji w bardzo niewielkim stopniu. Mechanik powinien to wiedzieć. Regulacja w tej maglownicy to Max 20*(stopni).
        Jeśli jest dokręcona za mocno kierownica nie odbija (nie odkręca się do pozycji na wprost) po wyjściu z zakrętu) nie ważne czy w lewo czy w prawo nie odkręca się. Z kolei jeśli odkręci za mocno luz będzie na tyle duży że będzie się ona tłukła jak by była zużyta. Trzeba znaleźć złoty środek ustawienia by i powracała do jazdy na wprost, ale i się nie tłukła jak by była zużyta. Za 1-wszym razem to ciężko ustawić, często wymaga poprawek w ustawieniu.
        Edit:
        uzupełniając ten wpis od razu powiem że maglownica z benzyniaka rożni się od maglownicy w dieslu. W samej zasadzie działania różnic nie ma, różnice są wyłącznie w szczegółach konstrukcji. Maglownica w dieslu jest jakby nieco bardziej "krępa" niż w benzyniaku nieco inaczej leci kąt mocowania kołnierza silnika elektrycznego. Generalnie nie można całości wymieniać zamiennie tzn. całą do diesla całą do benzyniaka. Natomiast same elementy poszczególne części są takie same jak nakrętki śrubki itd.
        Last edited by rambo7; 27-10-2014, 08:17. Powód: literówka
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Dzięki bardzo, zgłoszę się ponownie tym bardziej , że mam u nich rekontrolę, niech ustawią porządnie , zapłaciłem za usługę.

          Comment


          • #6
            Odgrzewam temat, mam w benzyniaku wlasnie ten kłopot ze auto jezdz super, nic nie trzaska, ale przy mocniejszym skrcie nie wraca do położenia 0,znacie jakiegos mechanika na slasku co potrafi zluzowac srube z magla? Bylbym wdzięczny za info, ewentualnie, gdzie moge jej szukac by samemu pokombinować i poluzowac
            Dzieki pozdrawiam

            Comment


            • #7
              I tu również podlączę się pod temat z zapytaniem czy zbyt mocno dokrecona może na dłuższą metę spowodować uszkodzenie maglownicy? Czy jedynie pozostaje dyskomfort nie odbijania?

              Comment


              • #8
                Zbyt mocne dokręcenie zniszczy łożysko wałka ,wytrze listwę,a w ekstremalnych sytuacjach zablokuje przekładnię.

                Zamieszczone przez kaczy888 Zobacz posta
                gdzie moge jej szukac by samemu pokombinować i poluzowac
                Element 2
                73ba2e9d58e28b9eba4128b5938354b4-1056x527.jpg

                Comment


                • #9
                  Dzięki za informacje. W takim razie nie będę zwlekać z regulacją

                  Comment

                  Working...
                  X