Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

dziwne zgrzyty, skrzypienie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • dziwne zgrzyty, skrzypienie.

    Witam wszystkich.
    Oczywiście zanim podjąłem temat przeczytałem kilka wątków na forum zależy mi na czasie (jutro stawiam auto do mechanika) dlatego proszę o szybką informację pomoc.
    Od paru dni słyszę dziwne skrzypienie. Jest słyszalne z prawej strony choć może dobiegać z innego miejsca.Dzieje się tak szczególnie podczas ruszania, ale te zgrzyty słyszalne są również gdy podczas jazdy gwałtownie dodam gazu. Jakby coś łapało jakieś naprężenie i później odpuszczało. Podczas postoju skręcając kierownicą w lewo i w prawo słyszalne są baaaardzo podobne zgrzyty (choć jakby słabsze i nie zawsze tzn. przy każdym skręceniu kół) więc pewnie to przekładnia kierownicza (choć nie chcę nic sugerować) Mechanik (zaufany) początkowo nie znalazł przyczyny , zlikwidował luz na drążku, zrobił zbieżność wymienił kilka gum (osłon) przeczyścił i dalej nic. Po drugiej wizycie namierzył przyczynę i chciałbym mieć pewność , że to jest właśnie to. Proszę o pomoc co może tak skrzypieć. Jeśli potwierdzi się , że jest to przekładnia kierownicza proszę powiedźcie czy lepiej regenerować czy zrobić nówkę. Wiem, że się rozpisałem i , że potrzebują dużo info, a napisałem niewiele szczegółów , ale mam nóż na gardle więc proszę o pomoc. Moje autko to civic 2002 1,4
    Z góry dzięki
    Pozdrawiam

  • #2
    Zamieszczone przez senoko Zobacz posta
    Witam wszystkich.
    Oczywiście zanim podjąłem temat przeczytałem kilka wątków na forum zależy mi na czasie (jutro stawiam auto do mechanika) dlatego proszę o szybką informację pomoc.
    Od paru dni słyszę dziwne skrzypienie. Jest słyszalne z prawej strony choć może dobiegać z innego miejsca.Dzieje się tak szczególnie podczas ruszania, ale te zgrzyty słyszalne są również gdy podczas jazdy gwałtownie dodam gazu. Jakby coś łapało jakieś naprężenie i później odpuszczało. Podczas postoju skręcając kierownicą w lewo i w prawo słyszalne są baaaardzo podobne zgrzyty (choć jakby słabsze i nie zawsze tzn. przy każdym skręceniu kół) więc pewnie to przekładnia kierownicza (choć nie chcę nic sugerować) Mechanik (zaufany) początkowo nie znalazł przyczyny , zlikwidował luz na drążku, zrobił zbieżność wymienił kilka gum (osłon) przeczyścił i dalej nic. Po drugiej wizycie namierzył przyczynę i chciałbym mieć pewność , że to jest właśnie to. Proszę o pomoc co może tak skrzypieć. Jeśli potwierdzi się , że jest to przekładnia kierownicza proszę powiedźcie czy lepiej regenerować czy zrobić nówkę. Wiem, że się rozpisałem i , że potrzebują dużo info, a napisałem niewiele szczegółów , ale mam nóż na gardle więc proszę o pomoc. Moje autko to civic 2002 1,4
    Z góry dzięki
    Pozdrawiam
    Halo
    Widzę, że ktoś tu zagląda, ale żadnej odpowiedzi
    ????
    Mechanik zrobił kilka dziwnych rzeczy : wymienił jakieś gumy osłony przekładnia została przesmarowana i dalej trzeszczy - diagnoza przekładnia kierownicza do wymiany koszt 600 może nawet więcej. Czy faktycznie jest to konieczne ???? czytałem o różnych przypadkach i w większości z nich chodzi o jakieś pierdołki i wszystko jest ok. proszę o info

    Comment


    • #3
      lepiej chyba ja zregenerować i mieć spokój ja bym jeszcze spróbował pojechać do innego mechanika żeby to sprawdził

      Comment


      • #4
        Witaj.
        Nie dziw się, że ktoś tu zagląda ale odpowiedzi niewiele. Polemika na odległość, nie widząc samochodu, z zaufanym mechanikiem, któremu trudno znaleźć przyczynę problemu naocznie, jest niełatwa. Jak się już pewnie zorientowałeś, czasami trudno coś trafnie doradzić. Mając mało danych to trochę magia i wróżenie z fusów. Mnie np. zastanawia związek pomiędzy gwałtownym dodaniem gazu a skrzypieniem czy zgrzytaniem. Masz samochód z 2002, a więc już z elektrycznym wspomaganiem. Jeszcze przy hydraulicznym łatwiej bym zrozumiał ewentualny związek, tu trudniej. Przekładnia kierownicza albo jest niewinna albo w tak złym stanie, że każda zmiana obciążenia powoduje jej protest. Myślę, że Jump23 podaje Ci najlepsze rozwiązanie. Jeśli inny mechanik, któremu nic nie zasugerujesz potwierdzi diagnozę to trudno szukać innych przyczyn. Jeśli nie potwierdzi, to myślę, że tu na Forum postara Ci się pomóc wiele osób.
        Pzdr.

        Comment

        Working...
        X