Witam wszystkich.
Oczywiście zanim podjąłem temat przeczytałem kilka wątków na forum zależy mi na czasie (jutro stawiam auto do mechanika) dlatego proszę o szybką informację pomoc.
Od paru dni słyszę dziwne skrzypienie. Jest słyszalne z prawej strony choć może dobiegać z innego miejsca.Dzieje się tak szczególnie podczas ruszania, ale te zgrzyty słyszalne są również gdy podczas jazdy gwałtownie dodam gazu. Jakby coś łapało jakieś naprężenie i później odpuszczało. Podczas postoju skręcając kierownicą w lewo i w prawo słyszalne są baaaardzo podobne zgrzyty (choć jakby słabsze i nie zawsze tzn. przy każdym skręceniu kół) więc pewnie to przekładnia kierownicza (choć nie chcę nic sugerować) Mechanik (zaufany) początkowo nie znalazł przyczyny , zlikwidował luz na drążku, zrobił zbieżność wymienił kilka gum (osłon) przeczyścił i dalej nic. Po drugiej wizycie namierzył przyczynę i chciałbym mieć pewność , że to jest właśnie to. Proszę o pomoc co może tak skrzypieć. Jeśli potwierdzi się , że jest to przekładnia kierownicza proszę powiedźcie czy lepiej regenerować czy zrobić nówkę. Wiem, że się rozpisałem i , że potrzebują dużo info, a napisałem niewiele szczegółów , ale mam nóż na gardle więc proszę o pomoc. Moje autko to civic 2002 1,4
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Oczywiście zanim podjąłem temat przeczytałem kilka wątków na forum zależy mi na czasie (jutro stawiam auto do mechanika) dlatego proszę o szybką informację pomoc.
Od paru dni słyszę dziwne skrzypienie. Jest słyszalne z prawej strony choć może dobiegać z innego miejsca.Dzieje się tak szczególnie podczas ruszania, ale te zgrzyty słyszalne są również gdy podczas jazdy gwałtownie dodam gazu. Jakby coś łapało jakieś naprężenie i później odpuszczało. Podczas postoju skręcając kierownicą w lewo i w prawo słyszalne są baaaardzo podobne zgrzyty (choć jakby słabsze i nie zawsze tzn. przy każdym skręceniu kół) więc pewnie to przekładnia kierownicza (choć nie chcę nic sugerować) Mechanik (zaufany) początkowo nie znalazł przyczyny , zlikwidował luz na drążku, zrobił zbieżność wymienił kilka gum (osłon) przeczyścił i dalej nic. Po drugiej wizycie namierzył przyczynę i chciałbym mieć pewność , że to jest właśnie to. Proszę o pomoc co może tak skrzypieć. Jeśli potwierdzi się , że jest to przekładnia kierownicza proszę powiedźcie czy lepiej regenerować czy zrobić nówkę. Wiem, że się rozpisałem i , że potrzebują dużo info, a napisałem niewiele szczegółów , ale mam nóż na gardle więc proszę o pomoc. Moje autko to civic 2002 1,4
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Comment