Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

JAK zdemontować kierownicę w Civic sport 2004r?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • JAK zdemontować kierownicę w Civic sport 2004r?

    JaK zdemontować kierownicę w Civic sport 2004r ? odpinam akumulator i co dalej ?

  • #2
    1. Należy zawsze wyłączać zapłon i odłączać ujemny przewód akumulatora oraz odczekać co najmniej 3 minuty przed rozpoczęciem pracy.
    (UWAGA: Zawartość pamięci nie jest kasowana, nawet jeśli zapłon jest wyłączony lub przewody są odłączone od akumulatora.)

    WYMONTOWANIE:
    Poduszka powietrzna kierowcy:
    2. Wymontować osłonę dostępu (A) z kierownicy, następnie rozłączyć złączkę 2-stykową (B) poduszki powietrznej kierowcy i złączkę 2-stykową szpuli przewodów (C).
    Schemat 1.

    3. Odkręcić dwie śruby typu Torx (A), używając klucza Torx T30. Wymontować poduszkę powietrzną kierowcy (B).
    Schemat 2.

    4. ZAMONTOWANIE:
    Schemat 3.
    Umieścić poduszkę powietrzną kierowcy (A) w kierownicy i zamocować ją nowymi śrubami typu Torx (B).

    Schematy są podpisane. 1, 2, 3. (jednak załadowały się w kolejności 2, 3, 1.)
    Przy tej robocie trzeba wykazać się starannością by po zabiegu nie było kłopotów z SRS.
    Załączone pliki
    Last edited by rambo7; 21-02-2012, 13:17.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Super , błyskawiczna odpowiedz

      Comment


      • #4
        browara sie stawia
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Po wymianie końcówek drążków kierowniczych i ustawieniu zbieżności, zauważyłem, że kierownica nie jest prosto ustawiona. Minimalnie jest przekręcona gdy się jedzie prosto. W sumie niedawno to zauważyłem. Czy da się to skorygować poprzez odkręcenie kierownicy i przykręcenie w odpowiednim położeniu? Czy trzeba jeszcze raz ustawiać zbieżność przy prawidłowym ustawieniu kierownicy?
          Jak już pisałem kierownica jest minimalnie przekręcona i do tej pory nie zwróciłem na to uwagi, ale od czasu kiedy to zauważyłem, to trochę mnie to irytuje, ale nie aż na tyle aby jeszcze raz ustawiać zbieżność

          Comment


          • #6
            Mechanik-Technik (czy jak go zwał) ma obowiązek ustawić to tak by kierownica była idealnie na wprost, czyli wracasz na ten sam warsztat i chłop ma obowiązek ustawiać tak długo aż będzie prawidłowo, choć byś wracał do niego co 2 godz, to nie kosztuje dodatkową kasę, to jest w ramach zapłaty za pracę którą "jeszcze nie skończył" to się zdarza i to jest normalne.
            Wyjęcie kierownicy i przestawienie jej na wieloklinie może spowodować przestawienie jej (jak piszesz minimalne ale denerwuje) w drugą stronę tak ze uważam że w ten sposób jest niepoprawnie.
            Pod samochodem wystarczy że odkręci po 1 śrubie na stronie i po robocie. Obowiązkiem mechanika było poinformować Cię że : "proszę się przejechać i sprawdzić czy jest prawidłowo ustawiona kierownica - jeśli nie proszę wrócić" ...tak że robotę masz nieskończoną - tyle że to robota mechanika za którą już zapłaciłeś.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Pojechałem dziś tam gdzie mi robili zbieżność. Nie robili żadnego problemu, ustawili kierownice tak jak trzeba.

              Comment

              Working...
              X