Siema,
jakiś miesiąc temu po trasie zauważyłem na kostce gdzie parkowałem mojego civica, że znaczy n teren. Nigdy wcześniej nie było problemów z plamami pojawiającymi się pod podwoziem a tu jednak niespodzianka. Po wstępnej diagnostyce zauważyłem że skrzynie biegów jest nieco spocona i wyraźnie jest na niej olej przez co byłem pewny że wyciek pochodzi ze skrzyni biegów także ślady oleju na podłożu wskazywały że wyciek pochodzi z tamtych okolic. Po diagnostyce u mechanika jego zdaniem był to uszczelniacz prawej półosi przy skrzyni biegów i stamtąd pochodził wyciek, chociaż przy jego zdziwieniu, ponieważ wszystkie uszczelniacze były wymieniane na nowe oryginalne przy wymianie jednego z łożysk skrzyni biegów( bolączka VII modelu civica). Uszczelniacz został wymieniony na oryginalny lecz wyciek nie ustąpił daniem mechanika są czary ponieważ nigdzie indziej nie widać wycieków tylko przy wspomnianemu uszczelniaczowi prawej półosi jedyne co to stwierdził że można jeszcze wymienić wewnętrzy przegub z tamtej strony ale nie jest pewny że to załatwi sprawę, nie ma opcji dokupienia tylko wewnętrznego przegubu i dlatego piszę z zapytaniem czy ktoś miał może taki problem, ponieważ ułatwiło by mi to odnalezienie problemu i naprawę.
jakiś miesiąc temu po trasie zauważyłem na kostce gdzie parkowałem mojego civica, że znaczy n teren. Nigdy wcześniej nie było problemów z plamami pojawiającymi się pod podwoziem a tu jednak niespodzianka. Po wstępnej diagnostyce zauważyłem że skrzynie biegów jest nieco spocona i wyraźnie jest na niej olej przez co byłem pewny że wyciek pochodzi ze skrzyni biegów także ślady oleju na podłożu wskazywały że wyciek pochodzi z tamtych okolic. Po diagnostyce u mechanika jego zdaniem był to uszczelniacz prawej półosi przy skrzyni biegów i stamtąd pochodził wyciek, chociaż przy jego zdziwieniu, ponieważ wszystkie uszczelniacze były wymieniane na nowe oryginalne przy wymianie jednego z łożysk skrzyni biegów( bolączka VII modelu civica). Uszczelniacz został wymieniony na oryginalny lecz wyciek nie ustąpił daniem mechanika są czary ponieważ nigdzie indziej nie widać wycieków tylko przy wspomnianemu uszczelniaczowi prawej półosi jedyne co to stwierdził że można jeszcze wymienić wewnętrzy przegub z tamtej strony ale nie jest pewny że to załatwi sprawę, nie ma opcji dokupienia tylko wewnętrznego przegubu i dlatego piszę z zapytaniem czy ktoś miał może taki problem, ponieważ ułatwiło by mi to odnalezienie problemu i naprawę.
Comment