Cześć, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Wspólne objawy:
1. Ciężko zmienić biegi, szczególnie 1 i 2
2. Telepie przodem podczas ruszania.
3. Traci moc i głośniej pracuje. Biegi jakby krótsze.
4. Sprzęgło ciężej chodzi, nierówno bierze, czuć nierównomierne tarcia podczas wciskania sprzęgła.
5. Raz na tydzień wpadnie pedal aż do podłogi i trzeba go odciągnąć mogą.
Wszystkie z tych objawów występują jednoczenie, bywa, że nie ma ich wcale przez pewien czas.
Auto stało u 2 mechaników. Żaden nie wie o co chodzi. Teraz stoi u kolejnego, który zaczął od odpowietrzenia sprzęgła. Pomogło ale tylko na chwilę. Podczas odpowietrzenia leci brudny płyn. Po przepompowaniu płynu (odpowietrzeniu) i przejechaniu kilku kilometrów po mieście wracają wszystkie wspólne objawy - tak jakby sprzęgło znowu się zapowietrzalo. Płynu nie ubywa. Mechanik proponuje aby zacząć od wymiany przewodu hamulcowego (tego elastycznego, który ma połączenie jak się nie mylę - z wysprzeglikiem), który może być przyczyną brudzenia płynu, przez co płyn traci swoje właściwości i być może jest powodem wszystkich problemów.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Przeszukałem połowę Internetu. Gdzie mogę dostać ten przewód? Nigdzie nie można go dostać.
Co zostało zmienione przez pierwszych mechaników.
1. Sprzęgło. Pierwsze luka poszło na reklamacje, Teraz siedzi exedy.
2. Cewki
3. Świece
4. Katalizator, tłumik końcowy.
5. Sonda lambda
6. Uszczelka pod kolektorem dolotowy.
7. Wyczyszczony EGR.
8. Czyszczona przepustnica.
8. Linka gazu
9. Pompa sprzęgła i wysprzęglika.
10. Łapa sprzęgła.
Dodam też że po wymianie tych rzeczy auto o wiele lepiej przyspiesza.
received_150975257233478.jpg
Wspólne objawy:
1. Ciężko zmienić biegi, szczególnie 1 i 2
2. Telepie przodem podczas ruszania.
3. Traci moc i głośniej pracuje. Biegi jakby krótsze.
4. Sprzęgło ciężej chodzi, nierówno bierze, czuć nierównomierne tarcia podczas wciskania sprzęgła.
5. Raz na tydzień wpadnie pedal aż do podłogi i trzeba go odciągnąć mogą.
Wszystkie z tych objawów występują jednoczenie, bywa, że nie ma ich wcale przez pewien czas.
Auto stało u 2 mechaników. Żaden nie wie o co chodzi. Teraz stoi u kolejnego, który zaczął od odpowietrzenia sprzęgła. Pomogło ale tylko na chwilę. Podczas odpowietrzenia leci brudny płyn. Po przepompowaniu płynu (odpowietrzeniu) i przejechaniu kilku kilometrów po mieście wracają wszystkie wspólne objawy - tak jakby sprzęgło znowu się zapowietrzalo. Płynu nie ubywa. Mechanik proponuje aby zacząć od wymiany przewodu hamulcowego (tego elastycznego, który ma połączenie jak się nie mylę - z wysprzeglikiem), który może być przyczyną brudzenia płynu, przez co płyn traci swoje właściwości i być może jest powodem wszystkich problemów.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Przeszukałem połowę Internetu. Gdzie mogę dostać ten przewód? Nigdzie nie można go dostać.
Co zostało zmienione przez pierwszych mechaników.
1. Sprzęgło. Pierwsze luka poszło na reklamacje, Teraz siedzi exedy.
2. Cewki
3. Świece
4. Katalizator, tłumik końcowy.
5. Sonda lambda
6. Uszczelka pod kolektorem dolotowy.
7. Wyczyszczony EGR.
8. Czyszczona przepustnica.
8. Linka gazu
9. Pompa sprzęgła i wysprzęglika.
10. Łapa sprzęgła.
Dodam też że po wymianie tych rzeczy auto o wiele lepiej przyspiesza.
received_150975257233478.jpg
Comment