Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Brak możliwości wbicia biegów.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nie każda guma lubi wazelinę.Ja kiedyś wdupiłem...
    Smaruj tam gdzie popychacz ciśnie na tłok,ścian nie tykaj.

    Comment


    • #17
      m26, mówisz o tym miejscu ?
      pompa.jpg
      Jaki smar dać, zwykły ŁT czy właśnie wazeliną w tym miejscu?
      Trochę słychać pedał jak wraca do pozycji nominalnej, po prostu 'popychacz' stuka o ściankę poziomu '0'. Jakość tego zamiennika trochę pozostawia do życzenia co by nie było.
      W żaden sposób nie opodpowietrzałem sprzęgła. Po prostu 'przepchałem' stary płyn dolewając nowego, na początku szły bombelki powietrza, ale potem ustało i tak zostawilem.

      Comment


      • #18
        Chodzi o posmarowanie dołka w tłoczku,bo potem zgrzyta.Smar raczej lepszy,bo chodzi o separację a nie konserwację.

        Comment


        • #19
          Witam,
          Od wymiany znowu czasem nie mogę wbić biegu ! Czy jest to możliwe aby zamiennik pompy za 150zl wytrzymał tylko tyle ? Czy raczej może gdzieś jeszcze powietrze jest w układzie? Po wlozebiu nowej pompy zalalwm uklad i sporo płynu przempowowalwm aż nie było widać pęcherzyków.
          Co sądzicie dalej robić? Czy może coś źle 'odpowietrzylem' po wymianie ?


          Wysłane z mojego SM-A105FN przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #20
            Czy jesteś pewien że tłok w pompie ma możliwość cofnięcia się do końca?

            Comment


            • #21
              m26, faktycznie jakbyś zgadł !
              Po wysprzęgleniu pedał nie zawsze odbija do końca, co przy kolejnym wysprzęglaniu czuć na początku pedału, że ma trochę luzu. Teraz wystarczy mi po wysprzęgleniu delikatnie ponaciskać pedał kilka razy i od razu wtedy czuję, że w początkowej fazie wysprzęgladnia pedał już nie wpada.
              Czyli wniosek jest jasny, wyciągam tę pompę NTY i reklamuje

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez Adzio Zobacz posta
                Czyli wniosek jest jasny, wyciągam tę pompę NTY i reklamuje
                NTY to szajs, kiedyś kupiłem zaciski do tyłu i podczas hamowania ręcznym podczas jazdy frezy w dźwigni nie wytrzymały. Wszelkie opinie w internecie są takie jak mówię.

                Comment


                • #23
                  w niektórych częściach nie ma wielkiego wyboru, takim elementem jest właśnie pompa sprzęgła NTY i inny szajs i koniec. (nie biorąc pod uwagę ASO i cenę z kosmsu).
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #24
                    Może w takim razie rozwiązaniem jest tylko kupno jakiejś używki? Lecz to też loteria w sumie.
                    Tą tak czy siak będę reklamował o ile uda mi się znaleźć ten element łączący pompę z pedalem,bo nie pasował i poleciał gdzieś w złom

                    Wysłane z mojego SM-A105FN przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • #25
                      Sam pedał utrymuje się na górze po odkręceniu odpowietrznika i wraca po minimalnym naciśnięciu?

                      Comment

                      Working...
                      X