Witam was serdecznie,
Nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc jak jest już gdzieś taki przypadek opisany to prosił bym o wybaczenie, że dubluje tematy i również link przenoszący do podobnego tematu.
Mam Hondę Civic VII 1.4 90 KM i chcę zmienić 5 przełożenie na dłuższe ze względu na to, że mam do pracy 65 KM w jedna stronę co daje mi 130 KM na dzień. Trasę pokonuję na ekspresówce więc moja prędkość przelotowa waha się między 120- 130 KM/ h i przy tych wartościach mam 3,6-3,9 tyś Obr/ min a chciał bym je zmniejszyć o te co najmniej 0,5 tyś Obr/ min ze względu na ekonomię. Chciał bym osiągnąć wyniki takie: 100 KM/ h około 2,5 tyś Obr/ min; 120 KM/ h 3 tyś Obr/ min; 140 KM/ h 3,5 Obr/min (mniej więcej takie wartości miałem w mojej poprzedniej hondzie Civic VI 1.5 115 KM ). Wiem, że pogorszy mi się V- MAX i przyspieszenie ale ja nie potrzebuję jechać 200 KM/ h, a przyspieszenia i tak nie ma na 5 biegu, i teraz moje pytanie moje takie do was: Jakie przełożenie z jakiej skrzyni, o jakich wartościach do mojej Hondy zaimplementować? czy może bardziej opłaca się kupić skrzynie z dłuższymi przełożeniami? jak tak to jaką? (bądź może jest jakaś skrzynia z 6 biegami) ale uprzedzam że mnie interesuje tylko Plug&Play przy zakupie skrzyni. Poradźcie, podpowiedzcie, pomóżcie.
Pozdrawiam,
Dzięki.
Nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc jak jest już gdzieś taki przypadek opisany to prosił bym o wybaczenie, że dubluje tematy i również link przenoszący do podobnego tematu.
Mam Hondę Civic VII 1.4 90 KM i chcę zmienić 5 przełożenie na dłuższe ze względu na to, że mam do pracy 65 KM w jedna stronę co daje mi 130 KM na dzień. Trasę pokonuję na ekspresówce więc moja prędkość przelotowa waha się między 120- 130 KM/ h i przy tych wartościach mam 3,6-3,9 tyś Obr/ min a chciał bym je zmniejszyć o te co najmniej 0,5 tyś Obr/ min ze względu na ekonomię. Chciał bym osiągnąć wyniki takie: 100 KM/ h około 2,5 tyś Obr/ min; 120 KM/ h 3 tyś Obr/ min; 140 KM/ h 3,5 Obr/min (mniej więcej takie wartości miałem w mojej poprzedniej hondzie Civic VI 1.5 115 KM ). Wiem, że pogorszy mi się V- MAX i przyspieszenie ale ja nie potrzebuję jechać 200 KM/ h, a przyspieszenia i tak nie ma na 5 biegu, i teraz moje pytanie moje takie do was: Jakie przełożenie z jakiej skrzyni, o jakich wartościach do mojej Hondy zaimplementować? czy może bardziej opłaca się kupić skrzynie z dłuższymi przełożeniami? jak tak to jaką? (bądź może jest jakaś skrzynia z 6 biegami) ale uprzedzam że mnie interesuje tylko Plug&Play przy zakupie skrzyni. Poradźcie, podpowiedzcie, pomóżcie.
Pozdrawiam,
Dzięki.
Comment