Witam
Objaw:
W czasie jazdy nagle stracono możliwość wrzucenia jakiegokolwiek biegu.
W trakcie postoju przy pracującym silniku, też nie można było wrzucić biegów (twardy -sztywny lewarek)
Na wyłączonym silniku lewarek można było przesuwać i wrzucać biegi.
Pedał sprzęgła podobno chodził normalnie (nie wpadł w podłogę).
(Takie objawy miała żona, jak dojechałem zobaczyć to już wszystko działało normalnie).
Z 2 miesiące temu wymieniałem sprzęgło (po 350tkm się zaczęło ślizgać)
a 2 lata temu komplet wysprzęglik i pompę (pedał sprzęgła wpadł w podłogę).
Trochę w kropce jestem co nawaliło (bo się naprawiło).
Pomiędzy wysprzęglikiem a pompą jest takie ustrojstwo strasznie zardzewiałe,
wie może ktoś co to jest?
DSC_3657.jpg
a to pozostałe zdjęcia wysprzęglika i pompy
(co to za czujnik przy pedale sprzęgła?)
DSC_3656.jpg
DSC_3658.jpg
DSC_3661.jpg
DSC_3663.jpg
DSC_3662.jpg
pozdrawiam
Jck
Objaw:
W czasie jazdy nagle stracono możliwość wrzucenia jakiegokolwiek biegu.
W trakcie postoju przy pracującym silniku, też nie można było wrzucić biegów (twardy -sztywny lewarek)
Na wyłączonym silniku lewarek można było przesuwać i wrzucać biegi.
Pedał sprzęgła podobno chodził normalnie (nie wpadł w podłogę).
(Takie objawy miała żona, jak dojechałem zobaczyć to już wszystko działało normalnie).
Z 2 miesiące temu wymieniałem sprzęgło (po 350tkm się zaczęło ślizgać)
a 2 lata temu komplet wysprzęglik i pompę (pedał sprzęgła wpadł w podłogę).
Trochę w kropce jestem co nawaliło (bo się naprawiło).
Pomiędzy wysprzęglikiem a pompą jest takie ustrojstwo strasznie zardzewiałe,
wie może ktoś co to jest?
DSC_3657.jpg
a to pozostałe zdjęcia wysprzęglika i pompy
(co to za czujnik przy pedale sprzęgła?)
DSC_3656.jpg
DSC_3658.jpg
DSC_3661.jpg
DSC_3663.jpg
DSC_3662.jpg
pozdrawiam
Jck
Comment