Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Świerszcz pod maską civic 2004r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Świerszcz pod maską civic 2004r

    Witam
    mam pytanie może ktoś spotkał się w swojej hani z lekkim cykaniem pod maską przy zapalonym silniku. Zauważyłem jednak że przy lekkim przyciskaniu sprzęgła cykanie ustępuje. Nie wiem czy jest to jakiś problem czy to poprostu olać. Czekam na info może ktoś wie jak temy zaradzić. Pozdro

  • #2
    Widzę że nikt mi nie potrafi odpowiedzieć na mojego posta. Zasięgnołem jednak opinii u mechaników twierdzą że na 90% jest to łożysko. Może ktoś z was miał podobny problem i potwierdzi tą teze. Czekam na info.
    Pozdrawia wszystkich forumowiczów.

    Comment


    • #3
      Witam, mam od niedawna Hondę Civic 1.6 V-tec z przebiegiem 72tyś. I u mnie objawia się to następująco jak przycisnę pedał sprzęgła to nie słychać tego szumu a jak zwolnię to już szumi można to nazwać cykaniem. W tych medalach jak pisze fachowa prasa tj. Motor czy Auto Świat i internet po przejechaniu około 60000 km zaczynają szumieć łożyska na wałku głównym w skrzyni. Jest to spowodowane jazdą na niskich obrotach silnika tzn. poniżej 2000obr./min wtedy silnik dostaje drgań i to przyspiesza zużycie łożysk tak wyczytałem w necie. W serwisie Hondy powiedziano mi żeby się nie przejmować więc jeżdżę dalej.
      Pozdrawiam Wszyskich właścicieli Hond.

      Comment


      • #4
        Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam gorąco

        Comment


        • #5
          Mam podobny problem i w serwisie tez mi powiedzieli że nie ma sie czym przejmować...

          Comment


          • #6
            A u mnie jak dodaje gazu jest takie zzzzzyy!

            Comment


            • #7
              No ja w swojej 1.4 (2005) mam przejechane 55 tys i tez mi ostatnio mechanik powiedzial, ze skrzynia zaczyna szumiec. Ale z kolei nic nie mowil o tym ,ze to niegrozne. Inny mechanik potwierdzil, ze w tym modelu civica sypia sie lozyska skrzyni. I jak sie wysypia , to przejechac sie dalej juz raczej nie przejedziemy. Wiec czy to niegrozne - pewny nie jestem.

              Swoja droga to chore , ze przy malych obrotach zuzywa sie szybciej element. TO niedorzeczne, czlowiek chce tu oszczednie , spokojnie a tu bach - taka kara w postaci przyspieszonego zuzycia lozysk.

              Comment


              • #8
                tez nie bylem pewien co to swierszczy.w sobote wymienilem sprzeglo(juz nadszedl czas) nadal swierszczy po puszczeniu pedalu.mechanik mowil zeby sie nie przejmowac co tez czynie.pomyslalem ze jak sie skrzynka posypie to dopiero bede cos myslal.

                Comment


                • #9
                  Też mam to cykanie od jakichś 2 lat!!! :-) Z początku bardzo się tym przejąłem a najlepsze w tym wszystkim było to, że mechanicy różnych maści nic nie słyszeli więc był też moment kiedy myślałem, że to ja mam omamy słuchowe :-) Po tym co napisali przedmówcy nabieram pewności, że coś trza z tym jednak zrobić bo ostatnio skrzynia biegów "dziwnie się zachowuje" podczas jazdy na biegu jałowym - z górki - nagle ni stąd ni zowąd coś zaczyna zgrzytać i nie można wrzucić żadnego biegu. Dopiero zatrzymanie samochodu w miejscu pozwala wrzucić bieg. To dzieje się tylko z rana kiedy silnik jest jeszcze zimny - później w ciągu dnia nic podobnego nie ma miejsca. Nie mam pojęcia co to może być ale może łożysko?

                  Comment


                  • #10
                    mialem to samo w V-gen. To jest lozysko oporowe. Po wymianie nadal swiergalo ale nekalem mechanika i jakos to ustawil i przestalo.

                    Comment


                    • #11
                      u mnie też coś świergocze najgłośniej podczas jazdy na wstecznym, albo jak wrzucę jedynkę i skręcam w którąs strone to wtedy świergotanie sie nasila. Obstawiam łożyska w skrzyni ale chyba można z tym jeździć więc z naprawą się nie spieszę zwłaszcza że to spore koszta

                      Comment

                      Working...
                      X