Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1,7 CTDI - wpadające sprzęgło

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,7 CTDI - wpadające sprzęgło

    Podczas jazdy (wysprzeglania) zdarza sie ze sprzegło nie wraca do swojej nominalnej pozycji. Trzeba je wyciskac za pomocą nogi. Nie ma wycieków z wysprzęglika oraz pompy sprzęgła. Z czym może być problem. Pomiedzy wysprzeglikiem a pompa sprzegla znajduje sie redukcja zawór - co to może być. Czy mozna to pominąć??

  • #2
    Cześć.
    Zamieszczone przez westwind Zobacz posta
    Trzeba je wyciskac za pomocą nogi. Nie ma wycieków z wysprzęglika oraz pompy sprzęgła. Z czym może być problem
    Zasysa gdzieś powietrze. Sprawdź raz jeszcze odsuwając gumową osłonę na wysprzęgliku. To nie musi być istotnie widoczny wyciek.
    Możesz wymienić płyn i sprawdzisz przy okazji czy nie jest zapowietrzony układ.
    Zamieszczone przez westwind Zobacz posta
    Pomiedzy wysprzeglikiem a pompa sprzegla znajduje sie redukcja zawór
    Prawdę mówiąc nie wiem co masz na myśli więc nie odpowiem. Może jakaś kombinacja ze zmianą pompy, ale to tylko domniemanie.
    Pzdr

    Comment


    • #3
      Jak nie ma wycieku i po tym jak cofniesz pedał przy pierwszym wciśnięciu pedału wysprzęgla prawidłowo?
      To tłoczek na pompce może się przycierać zobacz jakiego masz koloru płyn hamulcowy długo nie wymieniany ma coraz więcej w sobie wody a jak woda to i korozja.
      Ewentualnie coś przy pedale

      Comment


      • #4
        Zawsze wysprzegla za pierwszym razem, pod warunkiem że sprzęgło poprzednio zostało wyciśnięte. Płyn był stary - ciemny oraz były w nim pływające stałe drobiny. Rozebrałem pompkę i wydaje się że chodzi dobrze, sprężam powietrze w środku, przytykam odejście i pompka wraca - jest wyraźny opór. Na razie planuje z pominąć korektor ciśnienia sprawdzić i oczywiście wymienić płyn hamulcowy.
        Last edited by westwind; 12-04-2014, 09:13.

        Comment

        Working...
        X