Podczas jazdy (wysprzeglania) zdarza sie ze sprzegło nie wraca do swojej nominalnej pozycji. Trzeba je wyciskac za pomocą nogi. Nie ma wycieków z wysprzęglika oraz pompy sprzęgła. Z czym może być problem. Pomiedzy wysprzeglikiem a pompa sprzegla znajduje sie redukcja zawór - co to może być. Czy mozna to pominąć??
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
1,7 CTDI - wpadające sprzęgło
Collapse
X
-
Cześć.
Zamieszczone przez westwind Zobacz postaTrzeba je wyciskac za pomocą nogi. Nie ma wycieków z wysprzęglika oraz pompy sprzęgła. Z czym może być problem
Możesz wymienić płyn i sprawdzisz przy okazji czy nie jest zapowietrzony układ.
Zamieszczone przez westwind Zobacz postaPomiedzy wysprzeglikiem a pompa sprzegla znajduje sie redukcja zawór
Pzdr
-
Jak nie ma wycieku i po tym jak cofniesz pedał przy pierwszym wciśnięciu pedału wysprzęgla prawidłowo?
To tłoczek na pompce może się przycierać zobacz jakiego masz koloru płyn hamulcowy długo nie wymieniany ma coraz więcej w sobie wody a jak woda to i korozja.
Ewentualnie coś przy pedale
Comment
-
Zawsze wysprzegla za pierwszym razem, pod warunkiem że sprzęgło poprzednio zostało wyciśnięte. Płyn był stary - ciemny oraz były w nim pływające stałe drobiny. Rozebrałem pompkę i wydaje się że chodzi dobrze, sprężam powietrze w środku, przytykam odejście i pompka wraca - jest wyraźny opór. Na razie planuje z pominąć korektor ciśnienia sprawdzić i oczywiście wymienić płyn hamulcowy.Last edited by westwind; 12-04-2014, 09:13.
Comment
Comment