Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zgrzyty przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 oraz tąpnięcie po włączeniu 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zgrzyty przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 oraz tąpnięcie po włączeniu 1

    Witam!jak w temacie mam takie objawy civic 2004r. szczególnie na zimnym silniku to czuć jak się zmienia biegi to jest wrażenie jakby sprzęgło nie było do konca wciśnięte taki delikatny zgrzyt zębatek w skrzyni, oraz występuje u mnie tąpnięcie ledwo wyczuwalne jak wrzuci się 1 gdy auto się lekko toczy (jedynka ciężko wchodzi czasem)
    Gdzie leży przyczyna bardziej po stronie sprzęgła czy może coś z poduszkami czy gdzie?

  • #2
    raczej synchronizatory, było już coś w temacie.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      a synchronizatory to droga impreza? Ostatnio właśnie wyczytałem że miał też ktoś takie tąpnięcie i wynikło że ma poduszke pękniętą pod silnikiem... ja obstawiałem sprzęgło. Można to jeszcze jakoś potwierdzić oprócz ASO?

      Comment


      • #4
        nie wiem ja u Ciebie w okolicy, ale u mnie aso nie bierze jak na razie kasy za sprawdzenie co jest grane.
        Tzn. mistrz nie otwiera zlecenia, podjeżdzam jak cośmi nie pasuje, proszę mistrza by dało kogoś kumatego w sprawie i sam wsiada mechanik przejedzie sie po plascu i wszystko wie. Śadzę że i tak taniej wyjdzie zrobć to u nich bo mają doświadczenie - to się najczęsciej psuje więc to najczesciej naprawiają, mało kto będzie grzebał w skrzyni jak wiadomo jeszcze że pewne wodziki czy synchonizatory są albo do wymiany albo do regulacji. Częci mają na miejscu wiec tak naprawde aso to jest alternatywa, czesci możesz kupić sam w sklepie (bo możesz) jak się zdecyujesz u nich robić a ich robocizna.
        Naprawde może sie okazac to opcją optymalną (masz na to gwarnacje dodatkowo).
        W punkcie wymiany oleju (miałem swój) chcieli 60zł w ASO 40zł, ...to sie już robi kabaret, nie wiedzą już ile zedrzeć.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Fajnie, mam kolege w aso tylko że jest bardzo zajęty i nie pracuje tam długo, ale może się do niego w takim razie wybiorę. Też mi się wydaje że w aso powinni najlepiej sie na tym znać.
          A odnosnie mojej dolegliwości to jeszcze mam szarpnięcia po puszczaniu sprzęgła szczególnie przy niskich prędkościach oraz jak się zbliżam do skrzyżowania i wciskam sprzęgło to też najczęsciej mam takie spore tąpnięcie i trzask?
          To nie wygląda na sprzęgło albo jakiś jego podzespół. Bo jak sobie pomyslę że mogę mieć kilka usterek jednocześnie w obrębie skrzyni i sprzęgła to koszty mnie troche przerażają. Co sądzisz o tym kolego?

          Comment

          Working...
          X