Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem z jedynką

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • problem z jedynką

    Witam, wiem że temat trochę oklepany ale jestem nowym posiadaczem 1.6 sport z 2005 r. i mam problem z jedynką i czasami z innymi. Mianowicie czasami przy ruszaniu 1 bieg nie chce wejść, dopiero po ponownym wciśnięciu sprzęgła bieg wejdzie. Dodam, że nie występuje to cały czas lecz gdzieś raz na 13 ale zaczyna to trochę drażnić. Więc nie wiem czy to sprzęgło czy synchronizator.
    Co do innych biegów podejrzenia mam do 2, czasami ze zmiany z 2 na 3 występuje coś takiego że podczas przemieszczania lewarka z 2 na 3 tuż po wyjęciu dwójki na luz występuje taki stuk jak przy wypadaniu biegu ale trójka wchodzi dobrze. I też nie występuje to cały czas lecz sporadycznie. ? :/

  • #2
    Na forum jeszcze tego nikt nie opisał (nie ma MANUALA) co trzeba zrobić, a przynajmniej ja nic o tym nie wiem .
    Generalnie temat pojawiał się np: https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=25445
    Mogę powiedzieć że to normalne w tym modelu z benzyniakiem z tą skrzynią, Procedura naprawy jest dość długa i musi jednak zrobić to ktoś kumaty, ale da się to zrobić !!! to pewne! kwestia fachowca i kasy. Skrzynia będzie chodzić jak w F1.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Też mi sie to czasem zdarza, to z jedynką, rambo7 a na czym polega procedura naprawy?
      Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

      Comment


      • #4
        Procedura, nazwałem tak proces postępowania z regulacją lub naprawą (jeśli wymagana) wybieraków wodzików itd. nawet jakbym zamieścił taką Procedurę naprawy tj. "krok po kroku" to i tak nie jest to łatwe pomimo swoistej "ściągi" trzeba rozumieć na czym to wszystko polega i mieć narzędzia specjalne (nie każdy ma przewaznie nikt nie ma) regulacje, ustawienia są bardzo dokładne i jak na to patrze to na podwórku cieżko to zrobić. Jest sporo rozbierania zanim się dojdzie do istoty naprawy, czyli wybieraków, wodzików, zębatek, itp.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment

        Working...
        X