Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Podniesienie mocy w 1,4-16V /90KM/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Podniesienie mocy w 1,4-16V /90KM/

    Witam! Prawdopodobnie nic z tego nie będzie, ale "kto pyta nie błądzi". Czy Civica 1,4 -16V /90KM/ silnik D14Z6 można sposobami " domowo-warsztatowymi" troszeczkę wzmocnić, jeżeli tak to proszę o przykłady?. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich klubowiczów!!!.

  • #2
    dolot, wydech itd, itd, itd.
    sigpic

    Comment


    • #3
      ja nie jestem pewny czy D14Z6 to 90KM ....ojjjj chyba 75KM.
      na pewno D14A4 to 90KM. gdybyś miał 90KM i twierdził że to za mało to trochę mi dziiwnie - jeździłem tym modelem D14A4 i w zasadzie nikt mnie nie wyprzedzał ...kiedy chciałem, więc jeśli chcesz to zwiększać to albo masz góra 25lat albo poprostu nie to auto kupiłeś. Dolot + wydech (miałem) gadżet ale faktycznej mocy tyle co bąka w fotel odpale podczas jazdy.

      ok ma te 90KM. no to pobujaj sie nie schodząc z 5.500 -6.600 obr min ... jak powiesz ze mało ? to zmień auto bo za dużo wkąłdać by uzyskać 20KM - jedynie turbina dodatkowa z przeróbkami to cie wyjdzie tyle co te auto warte.

      Civic 1,4i (EJ9) 4 1.4 55 1996 - 02.2001 D14A3
      Civic 1,4i (EJ9) 4 1.4 55 1999 - 02.2001 D14Z1
      Civic 1,4 EC9/ED2 4 1.4 66 1988 - ... D14A1
      Civic 1,4iS (EJ9) 4 1.4 66 1996 - 02.2001 D14A4
      Civic 1,4iS EJ9 4 1.4 66 1999 - 12.2005 D14Z2
      Civic EU7 4 1.4 66 03.2001 - .. D14Z6
      Last edited by Tomo1; 10-11-2009, 07:53.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        D14Z6 to 90 KM.. tak jak masz w spisie poniżej - od marca 2001.
        Nie mam pewności, ale D14A4 to chyba poprzednia 90 KM raczej z VI gen.

        Jak napisał rambo, żeby jeździć dynamicznie trzeba kręcić zdrowo powyżej 5000. Wtedy jak na 1.4 dynamika jest zdecydowanie wystarczająca, ale robi się głośno.. no, ale coś za coś W końcu to Honda, więc wysokie obroty = wysokie osiągi

        Co do podwyższania mocy to raczej nie ma to sensu. Sam o tym kiedyś myślałem, ale z dolotem i wydechem uzyskasz może coś około 100-110 KM, a będzie zdecydowanie głośniej. U mnie pomysł umarł, bo choć wizualnie wydechy w stylu JDM dla mnie wyglądają pięknie to niestety na długich trasach (jakie dość często robię) wyczynowy wydech, by mnie chyba doprowadził do szału

        Jeśli chcesz większej mocy pozostaje swap lub zmiana modelu co najmniej na 1.6.. tam masz VTEC na starcie
        sigpic

        Comment

        Working...
        X