Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic bardzo klekocze na zimnym silniku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic bardzo klekocze na zimnym silniku

    Witam mam problem w hondzie, tzn nie wiem czy to problem, ale denerwuje podczas uruchamiania samochodu zimnego i dopóki on się nie rozgrzeje chodzi jak diesel... tzn, dziwnie klekocze :/ może miał już ktoś taką sytuację bardzo proszę o pomoc

    Jest to 1,4 iS 1996 rok

  • #2
    moja diagnoza, zawory do regulacji.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez TamporaryLoginThirten Zobacz posta
      moja diagnoza, zawory do regulacji.

      też tak myślę, 80 zł w ASO Hondy

      Comment


      • #4
        Dzięki dziś się wybiorę do ASO i spróbuje to naprawić

        Comment


        • #5
          ja u siebie wyregulowalem wczoraj i dalej klekocze... ssacy 0.20 ustawilem a wylotowy 0.25.

          Comment


          • #6
            Miałem to samo u siebie. Też regulowałem zawory i na ciepłym silniku chodził cichutko ale na zimnym nadal klekotał i gdzieś tu na forum wyczytałem że rozrząd jest winowajcą i faktycznie wymieniłem i jak ręką odjął. Rozrząd trzeba wymieniać po zakupie auta jak nie znasz jego historii ja nie miałem kasy i nie wymieniłem, zdążyłem zrobić 10 tys. km i dopiero to zrobiłem i auto na zimnym i na ciepłym chodzi jak trzeba i nie klekocze jak diesel. Więc zmień rozrząd jak nie wymieniałeś. Pozdro

            Comment


            • #7
              rozrzad byl zmieniany przy 135 tys a ja auto przejalem od sasiada przy 138 tys,teraz mam 153 tys, wiec wymiana dopiero przy 200 mnie czeka. wiec pewnie bedzie z tym ze pasek rozrzadu zle napiety bo bylo cos takiego na forum. zreszta widzialem pasek przy regulacji zaworow i jest noweczka.

              Comment


              • #8
                Objawy identyczne jak u mnie więc nadal bym obstawiał że coś z rorządem. Dziwne że sąsiad wybulił kasę na rozrząd i sprzedał zaraz auto a wiadomo że takich rzeczy nie wliczy się do ceny więc jak dla mnie dziwne bo na tym tylko stracił. Więc może faktycznie pasek nie naciagnięty ewentualnie zmienił tylko paski i są nówki a są też do wymiany rolki a ich nie zmienił ja bym tu nadal szukał przyczyny bo jak pisałem u mnie paski, rolki i pompa wody zmienione i nie klekocze a objawy miałem identyczne i też robiłem zawory! Ale może ktoś ma inny pomysł. Pozdrawiam i życzę znalezienia przyczyny i rozwiązania problemu.

                Comment


                • #9
                  To rozrząd, tyle że nie do wymiany a do regulacji - trzeba naciągnąć pasek, już chyba na forum o tym było. Mam to samo, dzisiaj zdjęliśmy z braciakiem obudowę i okazało się że jest luźny jak guma w starych gaciach ale nie daliśmy rady odkręcić śruby napinacza i będę musiał chyba podjechać do ASO no i stówka na pewno nie wystarczy.

                  Comment

                  Working...
                  X