Witam jestem nowy na forum i mam kilka pytan,
Mianowicie jakies pol roku temu robilem upg ale jako amator olalem temat szlifowania bloku silnika jak sie okazalo ktory tez jest aluminiowy, auto po tym remoncie przejechalo do norwegii i z powrotem akualnie nadal jezdzi problem wystepuje z grzejacym sie alternatorem ale to raczej nie problem chyba ze wy forumowicze spotkaliscie sie z tym przypadkiem w civicu, gowne pytanie czy po szlifowaniu calkego bloku sprawdzeniu jezeli okazuje sie ze duzo trzeba "zdjac" podczas szlifu czy idzie dopasowac takie rzeczy jak pierscienie itp aby trzymalo wymiar? i czy taki remont ma sens, slyszalem ze civici nawet po remoncie potrafia brac 1l oleju na 10k km(to mowil mi mechanik ze podobno jak wyjezdzaly z fabryki mialy zapis odnosnie brania oleju ze co iles tam km go ubywa). Mam nadzieje ze nie namieszalem w swoim wywodzie i licze na pomoc w tym temacie czy warto remontowac ten silnik w calosci. Pozdrawiam
Przebieg mojego civica(300k)
Mianowicie jakies pol roku temu robilem upg ale jako amator olalem temat szlifowania bloku silnika jak sie okazalo ktory tez jest aluminiowy, auto po tym remoncie przejechalo do norwegii i z powrotem akualnie nadal jezdzi problem wystepuje z grzejacym sie alternatorem ale to raczej nie problem chyba ze wy forumowicze spotkaliscie sie z tym przypadkiem w civicu, gowne pytanie czy po szlifowaniu calkego bloku sprawdzeniu jezeli okazuje sie ze duzo trzeba "zdjac" podczas szlifu czy idzie dopasowac takie rzeczy jak pierscienie itp aby trzymalo wymiar? i czy taki remont ma sens, slyszalem ze civici nawet po remoncie potrafia brac 1l oleju na 10k km(to mowil mi mechanik ze podobno jak wyjezdzaly z fabryki mialy zapis odnosnie brania oleju ze co iles tam km go ubywa). Mam nadzieje ze nie namieszalem w swoim wywodzie i licze na pomoc w tym temacie czy warto remontowac ten silnik w calosci. Pozdrawiam

Comment