Cześć
Mam problem z moim civickiem VII 2004r d16v1. Zaczęło się od nierównej pracy silnika na wolnych obrotach oraz spadaniu obrotów na biegu jałowym praktycznie do zera, zdażyło się że spadły na tyle że silnik gasł. Bez dodaniu gazu nie zapalał. Jedna świeca okazała się przepalona, wymienione wszystkie na nowe. Obecnie została nierówna praca na wolnych obrotach, po dodaniu gazu chodzi normalnie. Dolot cały przejrzany, lewego powietrza raczej nie łapie. Zawory też wyregulowalem. I teraz zaczyna się zagwostka. Świece na pierwszym, drugim i czwartym cylindrze wyglądają tak samo, na trzecim świeca jest cała czarna. Na uruchomionym silniku po odłączeniu cewek na 3 i 4 cylindrze zero reakcji. Po odłączeniu cewki na 1 i 2 cylindrze silnik przygasa normalnie. Cewki podmieniane miejscami tzn z czwartego cylindra na drugi z drugiego na czwarty, taka sama sytuacja. Cewki są dobre. Przy dodanym gazie (2/3tys obrotów) silnik przygasa po odpięciu kazdej cewki, tak jak powinno być. Iskra na każdej cewce identyczna. Juz nie mam pojęcia co to może być.
Tydzień temu wymieniałem skrzynie, ale raczej związku nie widzę z tym problemem.
Mam problem z moim civickiem VII 2004r d16v1. Zaczęło się od nierównej pracy silnika na wolnych obrotach oraz spadaniu obrotów na biegu jałowym praktycznie do zera, zdażyło się że spadły na tyle że silnik gasł. Bez dodaniu gazu nie zapalał. Jedna świeca okazała się przepalona, wymienione wszystkie na nowe. Obecnie została nierówna praca na wolnych obrotach, po dodaniu gazu chodzi normalnie. Dolot cały przejrzany, lewego powietrza raczej nie łapie. Zawory też wyregulowalem. I teraz zaczyna się zagwostka. Świece na pierwszym, drugim i czwartym cylindrze wyglądają tak samo, na trzecim świeca jest cała czarna. Na uruchomionym silniku po odłączeniu cewek na 3 i 4 cylindrze zero reakcji. Po odłączeniu cewki na 1 i 2 cylindrze silnik przygasa normalnie. Cewki podmieniane miejscami tzn z czwartego cylindra na drugi z drugiego na czwarty, taka sama sytuacja. Cewki są dobre. Przy dodanym gazie (2/3tys obrotów) silnik przygasa po odpięciu kazdej cewki, tak jak powinno być. Iskra na każdej cewce identyczna. Juz nie mam pojęcia co to może być.
Tydzień temu wymieniałem skrzynie, ale raczej związku nie widzę z tym problemem.
Comment