Dzień dobry
Panowie jak w temacie d16V1 po 10 kilometrach jazdy i więcej przy temperaturze otoczenia 0 stopni pokazuje według OBD 60-75 stopni. Wskazówka w czasie jazdy po mieście dochodzi do swojego prawidłowego położenia ale jak tylko zacznę jechać np. na 4 biegu 70 km/h to opada i temperatura spada na tyle że w środku jest może nie zimno ale na pewno nie komfortowo. Moja żaba kiedyś grzała jak szalona a teraz jest zimna jak lód. Czy wymiana termostatu pomoże ? Był on wymieniany podczas wymiany rozrządu jakieś 60 (prewencyjnie) tysięcy temu i w sumie od tamtego czasu moja srebrna strzała nie chce utrzymywać mojego komfortu termicznego w czasie zimy. Jakieś sugestie ?
Panowie jak w temacie d16V1 po 10 kilometrach jazdy i więcej przy temperaturze otoczenia 0 stopni pokazuje według OBD 60-75 stopni. Wskazówka w czasie jazdy po mieście dochodzi do swojego prawidłowego położenia ale jak tylko zacznę jechać np. na 4 biegu 70 km/h to opada i temperatura spada na tyle że w środku jest może nie zimno ale na pewno nie komfortowo. Moja żaba kiedyś grzała jak szalona a teraz jest zimna jak lód. Czy wymiana termostatu pomoże ? Był on wymieniany podczas wymiany rozrządu jakieś 60 (prewencyjnie) tysięcy temu i w sumie od tamtego czasu moja srebrna strzała nie chce utrzymywać mojego komfortu termicznego w czasie zimy. Jakieś sugestie ?
Comment