W żony Civicu jest problem na zimnym silniku. Po uruchomieniu z rana jest 10-30 sekund nierównej pracy, jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Jak były temperatury w okolicach 0-5 stopni, pojawiał się błąd wypadania zapłonów jak mocniej wcisnęło się pedał gazu. Nie ma błędu składu mieszanki. Temat często pojawiający się w VIIgen, ale jeszcze nikt nie znalazł rozwiązania. Jak myślicie co może być problemem?
-filtr paliwa
-pompa paliwa nie trzyma parametrów
-regulator ciśnienia paliwa na listwie
-świece do wymiany
-cewki do wymiany
-czujnik temperatury silnika (cieczy chłodzącej)
-nieszczelność (lewe powietrze)
-lejące wtryski benzynowe.
Auto ma instalację LPG, ale to na 100% nie jest powodem problemów. Świece mają przejechane 25 tys km, wyglądają dobrze, mimo to będę wymieniał. Luzy zaworowe są w normie, parametry pracy (podciśnienie, temperatury) wyglądają dobrze. Korekty długie/krótkie w normie, choć czasem jest trochę bogato (korekty na minus). Sondy nie sugerujcie to na zimnym silniku sonda nie jest brana pod uwagę.
-filtr paliwa
-pompa paliwa nie trzyma parametrów
-regulator ciśnienia paliwa na listwie
-świece do wymiany
-cewki do wymiany
-czujnik temperatury silnika (cieczy chłodzącej)
-nieszczelność (lewe powietrze)
-lejące wtryski benzynowe.
Auto ma instalację LPG, ale to na 100% nie jest powodem problemów. Świece mają przejechane 25 tys km, wyglądają dobrze, mimo to będę wymieniał. Luzy zaworowe są w normie, parametry pracy (podciśnienie, temperatury) wyglądają dobrze. Korekty długie/krótkie w normie, choć czasem jest trochę bogato (korekty na minus). Sondy nie sugerujcie to na zimnym silniku sonda nie jest brana pod uwagę.
Comment