Czesc wszystkim,
od pewnego czasu borykam się z problemem falujących obrotów(tylko i wyłącznie po odcięciuRPM silnika), wcześniej miałem problem ze zbyt niskimi obrotami podczas normalnej jazdy ale pomogło czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego. Zastanawiam się czy problem leży błędzie który wyskakuje co jakiś czas(zbyt bogata mieszanka) czy może w filtrze paliwa ponieważ obroty skaczą dość charakterystycznie zaraz po odcięciu silnika(RPM) i wciśnięciu sprzęgła/wbiciu luzu, 1200-1900 przez ~1 minutę. Czekam na jakąkolwiek podpowiedź a może i nawet odpowiedź od kogoś kto z takim problemem się borykał i go rozwiązał
) Pozdrawiam, poniżej zdjęcie pacjenta
.12-170334.jpg
od pewnego czasu borykam się z problemem falujących obrotów(tylko i wyłącznie po odcięciuRPM silnika), wcześniej miałem problem ze zbyt niskimi obrotami podczas normalnej jazdy ale pomogło czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego. Zastanawiam się czy problem leży błędzie który wyskakuje co jakiś czas(zbyt bogata mieszanka) czy może w filtrze paliwa ponieważ obroty skaczą dość charakterystycznie zaraz po odcięciu silnika(RPM) i wciśnięciu sprzęgła/wbiciu luzu, 1200-1900 przez ~1 minutę. Czekam na jakąkolwiek podpowiedź a może i nawet odpowiedź od kogoś kto z takim problemem się borykał i go rozwiązał


Comment