Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

K20a3 acura vs k20a3 honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • K20a3 acura vs k20a3 honda

    Siemanko,

    Mam pytanie dotyczące obu tych silników.
    Czy silnik k20a3 z acury to ten sam silnik co k20a3 z Hondy? Mam na myśli czy pracują na tych samych podzespołach tzn. ECU, wiązki czujniki etc.
    Nigdzie w internecie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Z góry dzięki za informacje

  • #2
    Inny rynek inne ECU .Co do czujników to będą te same,natomiast wiązki nie musza być już takie same bo auta potrafią różnić się pierdołami.
    Jeśli padł Ci motor i chcesz przekładać to problemów żadnych być nie powinno.

    Comment


    • #3
      Właśnie najbardziej chodzi mi o sterownik silnika, bo najprawdopodobniej mi padł a niestety mam k20a3 z acury i ciężko jakikolwiek dostać w rozsądnych cenach. Komputer nie wykrywa mi sterownika.

      Comment


      • #4
        Nie rób pochopnych zakupów,najpierw sprawdź.
        Zacznij od tego czy komputer ma masę ,zasilanie i zasilanie po zapłonie.
        To trzy rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę a które to z kolei są przeważnie powodem niepotrzebnej wymiany komputerów.

        Comment


        • #5
          Właśnie wszystkie masy samochodu zostały sprawdzone, nie mogę właśnie zdiagnozować czy sterownik działa czy nie, bo nie wyszukuje mi go po podłączeniu samochodu do komputera. Dokładnie to pali się lampka od immo ale ten temat był poruszany wielokrotnie na forum. Wiązki posprawdzane, wszystko wygląda jakby powinno działać. Jedyne co mi zostało to sprawdzenie masy od immobilizera ale dziś już nie mialem sił żeby tego wszystkiego odkręcić i posprawdzać. Nie chcę wymieniać całego sterownika właśnie bo koszta będą większe niż wartość samochodu, mam nadzieję że znajdzie się jakiś sposób na ogarnięcie tego

          Comment


          • #6
            Jak i co sprawdzałeś w tym ECU?
            Wykop schemat,przystaw probówkę do pinu odpowiedzialnego za podtrzymanie,potem do pinu ospowiedzialnego za napiecie po stacyjce i przekręć zapłon,a na koniec podłącz krokodyl do masy a igłę do przyłącza z czarnymi przewodami (wtedy ma się nawet nie zajarzyć).
            Jeśli to masz jak należy to otwórz komputer ,czasem nie ma co szukać więcej jak widać nadpalenia.

            Comment

            Working...
            X