Dzień dobry,
Taka sytuacja:
Kupiłem Civika 7. Poprzedni właściciel nie miał pojęcia co to jest regulacja zaworów. Oddałem więc na regulację. Silnik D17A8. Mechanik zaraportował mi, że zarówno zawory ssące i wydechowe miały przerwy ok 0,20 więc wydechowe zwiększył na właściwe 0,25. Silnik pracowal przed regulacją równo i cicho. Po regulacji klepie głośno jak diesel, zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Jak to możliwe? Czy przez to, że silnik miał ustawione zbyt ciasno luzy na zaworach wydechowych mogło spowodować takie klepanie po ich poluzowaniu do właściwych wartości?
Taka sytuacja:
Kupiłem Civika 7. Poprzedni właściciel nie miał pojęcia co to jest regulacja zaworów. Oddałem więc na regulację. Silnik D17A8. Mechanik zaraportował mi, że zarówno zawory ssące i wydechowe miały przerwy ok 0,20 więc wydechowe zwiększył na właściwe 0,25. Silnik pracowal przed regulacją równo i cicho. Po regulacji klepie głośno jak diesel, zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Jak to możliwe? Czy przez to, że silnik miał ustawione zbyt ciasno luzy na zaworach wydechowych mogło spowodować takie klepanie po ich poluzowaniu do właściwych wartości?
Comment