Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Metaliczne stuki D17A8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Metaliczne stuki D17A8

    Witam,mam problem z diagnozą usterki w Civic VII 1.7 benz. 2004r.Metaliczne stuki są najbardziej słyszalne po odpaleniu na zimnym silniku.Po rozgrzaniu słychać je tylko przy schodzeniu z obrotów.Pierwsza diagnoza to panewki,niestety po wymianie objaw ten sam.Zawory oczywiście wyregulowane (2 razy )
    Link do filmiku:




    Regulamin pkt 2. Proszę nadrobić
    Last edited by Paluch; 17-07-2020, 21:35.

  • #2
    Witam,nikt nie ma żadnych pomysłów?Pomóżcie może ktoś miał takie objawy.

    Comment


    • #3
      Namierz statoskopem. Sprawdzałeś rozrząd, może coś z napinaczem? W jakim stanie stare panewki? Może nadają się do ponownego montażu?

      Comment


      • #4
        Dla mnie to wygląda jakby któreś łożysko się zacierało (pompa wspomagania, alternator, klima) a strzelanie to objaw przekręcającego się całego łożyska w obudowie.

        Comment


        • #5
          Ciężko doradzić. Miałem po remoncie i stuki i wycie łożyska. Po krótkim czasie od objawów ucichły a daje do odcięcia. Martwiłbym sie dopiero gdy nie ustąpi

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Jendras01 Zobacz posta
            Metaliczne stuki są najbardziej słyszalne po odpaleniu na zimnym silniku.
            Czyli panewki to wybitnie zła diagnoza,bo na zimnym silniku ich nie słychać.
            Możliwe że słychać jak tłoki dzwonią o ściany cylindrów.
            Jednak to tylko domysły,bo nie słyszałem.
            To stało się nagle czy narastało od dawna?
            Zamieszczone przez Jendras01 Zobacz posta
            Po rozgrzaniu słychać je tylko przy schodzeniu z obrotów.
            To z kolei podchodzi pod sworznie,jednak tutaj sworzeń jest wprasowywany w korbę i nie ma tulei,więc mało prawdopodobne.
            Na wszelki wypadek powyjmuj świece,potem kręć wałem aż dany tłok będzie w połowie schodzenia w dół i przez otwór od świecy naciśnij go czymś.
            Nie powinieneś wyczuć luzu ani usłyczeć stuknięcia.
            Tak zbadaj wszystkie cylindry. (od tego powinno się zaczynać a nie wymieniać panewki)

            Comment

            Working...
            X