Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic VII 1.4 90 głośna praca silnika po wymianie UPG

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Civic VII 1.4 90 głośna praca silnika po wymianie UPG

Witam,
    Civica jest świeżo po wymianie uszczelki, przy okazji tego oczywiście planowanie głowicy (0.08), frezowanie gniazd, szlif zworów i docieranie gniazd. Ponadto uszczelka wałka rozrządu, uszczelniacze zaworowe, pokrywy zaworów i wymieniony olej na Mobil 10w40.
    Chciałem zrobić wszystko co powinno się zrobić przy tej okazji. Niestety wydaje mi się, że silnik zaczął głośniej pracować. Nie znam się i nie wiem czy tak powinno być, czy to kwestia "ułożenia się" jakichś elementów. Samochód ma założony gaz aczkolwiek film był nagrywany na benzynie. Podczas jazdy jeszcze bardziej słychać takie metaliczne klepanie. Jest ktoś w stanie ocenić po dźwięku czy coś jest nie tak czy to ja sobie coś ubzdurałem?
    Samochód kupiłem niedawno i niedługo po zakupie okazało się, że ma uszkodzoną uszczelkę i w zasadzie więcej stał u mechanika niż nim jeździłem stąd ciężko mi to ocenić.

Z filmu ciężko coś wyciągnąć? Może zawory źle wyregulowane. Kto robił remont?

Comment

Spróbuję nagrać jeszcze jeden film i przegazować trochę, może lepiej będzie słychać. Wszystko robił mechanik za jednym zamachem. Faktycznie może źle wyregulował zawory. Ciężko mi to stwierdzić bo się po prostu nie znam. Wydaje mi się, że silnik głośniej pracuje, klepie tak jakby.
      Last edited by are2k; 12-12-2019, 16:53.

Comment

Sprawnością chodzi za glosno, coś klepie, wali. Czy przy okazji remontu głowicy wymieniono pierścienie tłokowe?

Comment

Nie, tylko to co napisałem w pierwszym poście.

Comment

Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
            Sprawnością chodzi za glosno, coś klepie, wali. Czy przy okazji remontu głowicy wymieniono pierścienie tłokowe?