Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak samemu wyregulować luz zaworowy ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Panowie jakie są wartości regulacji zaworów dla silnika D16V1 ?

    Comment


    • #32
      Ssące 0,2mm, wydechowe 0,25mm
      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

      Comment


      • #33
        Znalazłem pdfa z danymi silnika D16V1 https://megawrzuta.pl/files/743295ac...519aa05e67.pdf

        0,18-0,22
        0,23-0,27

        Czyli wartości, które podałeś są pośrednie więc najlepsze.

        Na tym nagraniu koleś macha blaszką 0,23 ale to pewnie silnik D15 nie D16 https://www.youtube.com/watch?v=Oa7fdQLzF-o
        Zamierzam właśnie w taki sposób wyregulować zawory jak na filmiku.

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez KoloManolo Zobacz posta
          Na tym nagraniu koleś macha blaszką 0,23
          Macha blaszką .009" bo gość z "muryki". Do D-serii i F-serii można użyć 0,2 i 0,25 mm. Ładne okrągłe ułamki, każdy szczelinomierz ma. W UFO z L13 już gorzej, bo wartość środkowa to jakieś dziwne ułamki.
          Protip: podnosisz przednie koło, wrzucasz piątkę i kręcisz kołem. Oczywiście świece wykręcone.
          Jak najbardziej można na skróty, po dwa cylindry robić.
          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

          Comment

          Working...
          X