Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obroty , trzesienie silnika glosny silnik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obroty , trzesienie silnika glosny silnik

    Witam. Nie wiem moze jestem przewrazliwiony ale opisze problem krok po kroku otoz regulowalem niedawno zawory w mojej hani d16v1 2004r. Po regulacji jakby silnik glosniej pracowal na wyzszych obrotach. Zaczyna byc glosny przy 3000 obrotach i bardzo nim telepie. Drgania mozna odczuc na pedale gazu i ogolnie w aucie. Po rozgrzbiu na biegu jalowym auto ma 700 obrotow i czuc wibracje w aucie. Hania jest slaba na niskich obrotach. Wymienialem tlumnik srodkowy i koncowy bo byly skorodowane. Ale nie pomoglo zbyt wiele. Prosze o pomoc. Wrzucam krotki filmik z nagraniem mojego silnika na biegu jalowym. A i jeszcze jedno czy linka od przepustnicy powinna byc taka luznawa ? Tzn jak za nia ciagne to dopiero po jakims czasie zaczyna sie przepustnica otwierac ? Z gory dzieki pozdrawiam

  • #2
    Co do filmu to jedynie subiektywnie mogę potwierdzić, że coś dość mocno klepie. Możliwe, że to kwestia nagrania jak swój silnik nagrałem to też jakaś masakra wychodzi https://www.youtube.com/watch?v=OpiPkX3DHJ0

    Linka przepustnicy/gazu: Nie powinna być luźna. Opóźniasz sobie w ten sposób reakcję na pedał gazu, a w skrajnych przypadkach możesz nie móc otworzyć w pełni przepustnicy, przez co nie będziesz miał mocy. Podciągnięcie linki jest bardzo proste. Łatwiejszy dostęp jest po zdjęciu puszki filtra. Linka zaczepiona jest o taki wystający hak, skręcona dwoma nakrętkami z łbem 12mm. Odkręć dwie, a w zasadzie to jedną, bo całość się wtedy poluzuje. Żeby napiąć linkę trzeba nieco "przesunąć" przy pomocy nakrętek pancerz od linki w kierunku OD przepustnicy (czyli w prawo patrząc z perspektywy filmiku). Dokręć całość i po problemie - pedał gazu daje dużo fajniejszy efekt Możesz też odpiąć linkę od przepustnicy i psiknąć tam jakimś smarem teflonowym czy czymś podobnym - o ile wiem to często linka ciężko chodzi w 7-genie (w tym i u mnie i psikanie troszkę pomogło).
    Uważaj tylko, żeby nie napiąć linki zbyt mocno - może się zdarzyć tak, że przepustnica nie będzie w "zamkniętym" położeniu i będzie problem z obrotami.
    Moja VII gen

    Comment


    • #3
      No musze to zrobic ale naprawdę mnie intryguja te halasy. Ktos moze ma jakis pomysl co to moze byc ?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez szymv Zobacz posta
        (...) Linka przepustnicy/gazu: Nie powinna być luźna.
        Powinna być. 10...12 mm ugięcia w połowie odcinka między końcem pancerza, a dźwignią przepustnicy.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez kubsztyk Zobacz posta
          10...12 mm ugięcia
          Czemu ma służyć ten luz? Nie chodzi mi o to, żeby podważać tą wartość czy tzw. luz roboczy, uważam natomiast, że dopóki linka nie otwiera przepustnicy to czy to jest 2mm czy 12mm to nie ma znaczenia i nie widzę problemu, żeby ustawić to na oko (swoją drogą - jaką siłę trzeba przyłożyć, żeby uzyskać to ugięcie?). Ustawiam tak, żeby po naciśnięciu na pedał gazu nie było opóźnienia i linka od razu reagowała. Możliwe, że ugnie się te 10mm pod naciskiem palca, zanim przepustnica się otworzy
          Moja VII gen

          Comment


          • #6
            khardim24 czy sam regulowałeś zawory ? Widziałem podobne objawy po takiej operacji w Accordzie i tylko przypuszczam, że coś poszło nie tak. Nauka biegu jałowego też nic nie dała.
            Honda Hybrid 3,4L/100km
            sigpic
            https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

            Comment


            • #7
              Tak sam regulowalem ale robilem wszystko według instrukcji. No nie wiem robilem to pierwszy raz

              Comment

              Working...
              X