Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D16V1 - zapala i po chwili gaśnie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D16V1 - zapala i po chwili gaśnie

    Witam.

    Honda odpala i praktycznie od razu gaśnie, co obrazuje filmik poniżej.

    https://youtu.be/KQ1seUCvWpQ


    Auto stało nieużywane ok 4mce. W tym czasie padł akumulator, który wymieniłem już na nowy. (ładowanie nie pomagało)
    Nie chcę wydawać kolejnych pieniędzy u mechanika więc staram się to zrobić sam.
    Pół roku temu w aucie wymieniony został cały wydech, oraz zaciski hamulca z linką w prawym tylnim kole i przy okazji filtry powietrza, oleju i sam olej.

    Do tej pory wyczyściłem przepustnicę z silniczkiem krokowym zgodnie z procedurą umieszczoną na forum. - nic nie pomogło

    Kolejnymi krokiem jakie zamierzam podjąć to dolanie benzynki... być może przez ten czas zebrała się woda w zbiorniku i ciągnie wodę.
    Zastanawiam się jeszcze nad wymianą świec zapłonowych.

    Czy powodem takiego gaśnięcia może być problem z wtryskami paliwa?

    Proszę o pomoc, jeżeli ktoś wie w czym tkwi problem, lub jakiekolwiek podpowiedzi. Od razu zaznaczę, że jestem uczącym się totalnym amatorem

  • #2
    Pompa paliwa, przekaźnik pompy paliwa, immo., nieszczelność przewodów paliwowych. Użyj brake cleaner w sprayu. Ktoś odpala a ktoś podlewa przepustnicę (trzeb zdjąć dolot). Jak praca silnika jest potrzymana to wina układu paliwowego. Jak mimo to gaśnie to wina elektryki.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      A jak dodajesz gazu i trzymasz, to gaśnie?

      Comment


      • #4
        W filmiku trzy razy odpalam.
        1. Bez dotykania gazu
        2. Wcisnalem pedal zaraz po odpaleniu
        3. Z wcisnietym pedalem gazu

        Sorki za braki polszczyzny.

        Comment


        • #5
          padła pompa paliwa. Po przekręceniu kluczyka pompa podaje "jakieś" ciśnienie do listwy, i tego paliwa tam wystarczy na uruchomienie, ale już nie na zapewnienie odpowiedniego ciśnienia w listwie, dlatego gaśnie.
          Zepsuta pompa czasem działa tak, że nie padła całkowicie ale działa ledwo, gdybyś ją podpiął pod akumulator bezpośrednio to ona by sikała (jak sikasz po 1 piwie), czyli takim strumieniem po łuku, a powinna tak sikać że powinna być fontanna!
          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X