Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wyższe obroty podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • wyższe obroty podczas jazdy

    Problem z obrotami
    Witam mam problem z swoją Hanią D16V1
    Autko jest w automacie D3 a problem polega na tym że ma wyższe obroty podczas jazdy.
    Obroty wzrastają tak około 300-500,czasem spadają do normalnych.
    Wszystko zaczęło się po czyszczeniu przepustnicy ustawieniu zaworów i wymianie świec.
    W serwisie mi nie pomogli gdyż pan powiedział że tu nic nie widzi chek się nie swieci.
    Proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem.

    Problem z obrotami w dziale powitań? ... Pierwszy wpis powitalny w tym miejscu, potem wyszukiwarka tematów i jeśli potrzebny nowy temat to w odpowiednim dziale. Jest kategoryczny zakaz pisania słów "pomocy" i "problem" tu wszystkie sprawy są o pomoc lub problem, sabotujesz wyszukiwarkę! Nie pomijamy przewodnika po forum przy rejestracji.
    Last edited by rambo7; 31-01-2018, 07:28. Powód: Regulamin pkt 2, 3, 5.

  • #2
    Zamieszczone przez mojzesz Zobacz posta
    Wszystko zaczęło się po czyszczeniu przepustnicy ustawieniu zaworów i wymianie świec.
    No to panie rozbierz raz jeszcze, złóż i myślę że będzie dobrze. Coś może przegapiłeś, nie dokręciłeś . Na spokojnie dziabnij to jeszcze raz.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez mojzesz Zobacz posta
      Obroty wzrastają tak około 300-500,czasem spadają do normalnych.
      Sprecyzuj to bo nie kumam za bardzo.Podbite obroty zanim auto nie przestanie się toczyć,jesli to o to chodzi to jest to normalne

      Comment


      • #4
        Witaj na forum Miłego forumowania
        Pozdro

        Ps. Z problemami zapraszam do działów technicznych, tutaj tylko przywitanie
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #5
          Problem z obrotami

          Jakie obroty max do odcięcia powinny być na biegu jałowy
          Ja ma 5000 i odcina czy nie powinno wejść na czerwone?
          Mojzesz

          Comment


          • #6
            To jest właśnie odcięcie. To pierwsza generacja która nie pozwala pałować na postoju.

            Comment


            • #7
              Dzięki pytam bo na którymś z forum było napisane że 6500 to norma
              ale to chyba dotyczyło się obrotów podczas jazdy

              Witam wracam do tego co męczy mnie a mianowicie obroty
              Jak pisałem są wyższe podczas jazdy na bp lub lpg auto to automat 3D ale jest ok
              Przy 60 km mam ponad 2tyś
              80km mam ponad 2.5tyś
              120km jest ponad 3.5tyś gdzie to były obroty przy 140km
              Na postoju pali i obroty normalnie 700-800
              Co to może być?
              Pozdrawiam Mojzesz

              Witam dodam jeszcze że było sprawdzane:
              Przepustnica,krokowy,umyte,wydech przecięty by sprawdzić katalizator dalej to samo,
              Przewód(rurka) odmy wymieniony nowy,chek się nie świeci
              Inna przepustnica i nic nie pomogło.Zawory i świece robione 20tyś temu.
              Co jeszcze mogę sprawdzić?czujnik położenia wału?
              Auto jeździ zały czas mam te wyższe obroty i trochę brak mocy zapomniałem dodać.
              Miał może ktoś coś podobnego?
              Mojzesz
              Last edited by rambo7; 31-01-2018, 07:32. Powód: po sobie stosuj tryb edycji.

              Comment


              • #8
                Przyznam od razu, że na automatach się nie znam, ale może masz wyciek z przekładni hydrokinetycznej?

                Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #9
                  Mogą być tylko 4 powody takiego czegoś
                  -usterka prędkościomierza
                  -usterka obrotomierza
                  -zmiana przełożeń
                  -poślizg sprzęgła
                  -piąty powód to możliwa pomyłka,ale do zweryfikowania
                  Wsadź piąty bieg,dodaj gazu do odcięcia i puść sprzęgło gwałtownie nie odpuszczając gazu.
                  Jśli auto zgaśnie natychmiast to sprzęgło jest dobre..

                  Comment


                  • #10
                    Witam
                    Wycieku nie widać,obrotomierz ok prędkościomierz też
                    Auto jest w automacie więc sprzęgła nie mam
                    Czasami pomagało gdy zatrzymałem się na drodze i parę razy przekręciłem stacyjkę,
                    baz uruchamiania auta.
                    Mojzesz

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez mojzesz Zobacz posta
                      Auto jest w automacie więc sprzęgła nie mam
                      No i to jest właśnie typowy przykład nieporozumień wynikających z braku kompletu informacji w profilu.
                      Wskaż tu konkretnie to czym jeździsz:

                      (po modelu,język przełącza się u góry w razie problemu z ruskim)
                      Last edited by m26; 31-01-2018, 12:40.

                      Comment


                      • #12
                        Witam
                        W dalszym ciągu nie rozwiązałem zagadki wyższych obrotów i braku mocy w moim aucie,
                        ale jeden z mechaników zaproponował ustawić zawory i powinno być dobrze.
                        Przyznam że trochę go telepie na postoju ale tak silnik pracuje równo auto nie gaśnie nie szarpie,odpala normalnie
                        cały czas jest w eksploatacji.
                        Co myślicie,ustawić zawory po 20tyś czy to strata kasy?
                        Mojzesz

                        Comment


                        • #13
                          Zobaczyć i sprawdzić zawsze warto.

                          Ja też miałem drobny problem z obrotami po czyszczeniu przepustnicy, krokowca i odłączeniu akumulatora.
                          Mam automat i po zatrzymaniu obroty nie spadały od razu do odpowiedniego poziomu. Po kilku dniach jazdy po mieście wszystko się zaadoptowało i jest perfekt. Wskazówka obrotomierza bez żadnej zwłoki i drgania opada na swoją pozycję obrotów jałowych przy zatrzymywaniu, na postoju stoi jak wryta.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez mojzesz Zobacz posta
                            Wszystko zaczęło się po czyszczeniu przepustnicy ustawieniu zaworów i wymianie świec.
                            Pisałem już wcześniej , jeszcze raz bym to rozebrał i złożył,może jakiś wężyk jest nieszczelny , może obejma nie trzyma i zasysa lewe powietrze?

                            Zamieszczone przez mojzesz Zobacz posta
                            Co myślicie,ustawić zawory po 20tyś czy to strata kasy?
                            Zrób , będziesz się czuł lepiej. A sam byś sobie nie wyregulował czy nie znasz się na tym kompletnie?

                            Comment


                            • #15
                              Witam
                              Chyba zrobię tak jak piszesz ale na razie brak mi czasu jeszcze raz dam na ustawienie zaworów,
                              sam tego nie zrobię bo nie mam nawet czym,gdzie ani pojęcia od czego zacząć.
                              Wszystko od przepustnicy było już przeglądane bo dwa razy była wyciągana ale się jeszcze zerknie.
                              Cewki,świece raczej dobre jedną wykręciłem spalanie wygląda ok.
                              Mojzesz

                              Comment

                              Working...
                              X